Rattivaunu
Tunnistettu jäsen
- Liittynyt
- 24 Kesäkuu 2005
- Viestit
- 6,451
Linkin reittioppaan antamaa osvittaa. Tuo on esimerkkijuttu linjalta H1. En lupaa, että mikään toteutuu juuri tuolla tavalla.Milloinkas nämä ovat ajossa ?
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Linkin reittioppaan antamaa osvittaa. Tuo on esimerkkijuttu linjalta H1. En lupaa, että mikään toteutuu juuri tuolla tavalla.Milloinkas nämä ovat ajossa ?
Mielestäni Linkki-väritys on komea, mutta tässä on ihan liikaa tavaraa, näyttää vaan siltä että hieno pohja pitänyt pilata ensin SuperLinkki-teipein ja nyt vielä nämä. Ei jatkoon.Minkä takia näihin uusiin busseihin pitää lisätä vielä lisää sekavan näköisiä teippauksia?? Kyljessä oleva teippaus peittää myöskin superlinkki-teipistä puolet ja kyljessä lukee pelkkä linkki.
Niin se, että superlinkkejä näkyy muillakin linjoilla kuin superlinkkilinjoillaMiten tämä on mahdollista?
NiinNiin se, että superlinkkejä näkyy muillakin linjoilla kuin superlinkkilinjoilla
Olisivat pitäneet esittelyajelujen lähtöpaikan alkuperäisenä niin, että lähdöt olisivat tapahtuneet Kirkkopuistosta niin varmasti väkeä olisi ollut enemmän mukana ajeluilla. Itsekin meinasin lähteä ajelulla jonain ajopäivistä mutta koska lähtöpaikka siirtyi Aalto-Museolle niin en nähnyt mitään syytä lähteä esittelyajelun takia toiselle puolelle kaupunkia.Vetybussi käyty kokeilemassa linjalla 801 Keljo Showdrive. Esittelyajot näyttivät iltapäivällä kulkevan lähes tyhjinä. Autot itsessään olivat ensivaikutelmaltaan melko tavanomaisia kaupunkibusseja, keskivertomatkustaja tuskin niissä huomaa mitään erikoista. Kyyti tuntui sähköbussin ja dieselbussin sekoitukselta, tarjoten sähköbussin vaihteettoman tasaisuuden, mutta varsinkin liikennevaloissa myös polttomoottorin tärinän. Tässä liitteenä muutamia kuvia autoista 402 ja 405 Ruusupuistossa.
Kyytiin olisi toki päässyt miltä tahansa pysäkiltä näiden reittien varrelta, eli aika laajasti joka puolelta kaupunkia. Kirkkopuisto olisi kyllä ollut sijainniltaan parempi lähtöpaikka, mutta mihinköhän siellä olisi kaikkien työmaiden keskelle mahtunut kolme bussia?Itsekin meinasin lähteä ajelulla jonain ajopäivistä mutta koska lähtöpaikka siirtyi Aalto-Museolle niin en nähnyt mitään syytä lähteä esittelyajelun takia toiselle puolelle kaupunkia.
Itse näin linjalla 16 Superlinkki sähkö-Citean. Ei näytä kovin tarkkaa olevan noiden väritysten kanssa. Ainakin S6-linjalla näkee myös säännöllisesti autoja tavallisissa väreissä.KAJ 481 / 36 (Superlinkki Yutong)