- Liittynyt
- 27 Huhtikuu 2006
- Viestit
- 2,697
Vs: Junahavaintoja heinä - joulukuu 2007
Näin se kai tahtoo vähän olla. Kohta vanha kunnon pikajuna on pelkkää historiaa. :frown: Niissä kyllä on sitä jotain, mitä ei muista junista löydy. En toki mene haukkumaan ic-businessluokkaa. Kyllä niissä nahkapehkeissä hyvin torkkuu, ja ainakin viimeksi kun menin, niin ihan hyviä keksejä oli tarjolla.
Voisikohan käydä tulevaisuudessa niin, että 1-kerros ic-vaunurungot tulisivat korvaamaan pikajunarunkoja, kun niistä on aika jättää? Eikös ne ic-vaunut ole suurin piirtein 80-luvulta? Jos ajatellaan, että noin 40-50 vuotta yhden vaunun ikä, niin 30 vuotta tuli täyteen noin 2010 paikkeilla, ehkä vähän myöhemminkin. Silloin pikajunarunkoja alkaisi olemaan aika vähän jo. Sitten toisaalta kysymyskuuluu mitä niiden 1-kerros ic-vaunujen tilalle ic2-vaunujen seuraksi..
Eiköhän sovita suosiolla, että näillä mennään sen aikaa kuin mennään eli ei enää kovin kauaa.
Näin se kai tahtoo vähän olla. Kohta vanha kunnon pikajuna on pelkkää historiaa. :frown: Niissä kyllä on sitä jotain, mitä ei muista junista löydy. En toki mene haukkumaan ic-businessluokkaa. Kyllä niissä nahkapehkeissä hyvin torkkuu, ja ainakin viimeksi kun menin, niin ihan hyviä keksejä oli tarjolla.
Voisikohan käydä tulevaisuudessa niin, että 1-kerros ic-vaunurungot tulisivat korvaamaan pikajunarunkoja, kun niistä on aika jättää? Eikös ne ic-vaunut ole suurin piirtein 80-luvulta? Jos ajatellaan, että noin 40-50 vuotta yhden vaunun ikä, niin 30 vuotta tuli täyteen noin 2010 paikkeilla, ehkä vähän myöhemminkin. Silloin pikajunarunkoja alkaisi olemaan aika vähän jo. Sitten toisaalta kysymyskuuluu mitä niiden 1-kerros ic-vaunujen tilalle ic2-vaunujen seuraksi..
Viimeksi muokannut moderaattori: