- Liittynyt
- 23 Elokuu 2005
- Viestit
- 3,331
Vs: Junahavaintoja heinä - joulukuu 2007
Luepa nyt viestini ajatuksella uudelleen. Viestini sisältö oli, että ruuhkahuipun aikaan (jolloin Eil-junia käytetään) veturien tarve henkilöjuniin on suurimmillaan, joten sen ulkopuolella Eil-junien vetureille ei ole käyttöä kuin korkeintaan tavarajunissa. Mutta jos ne eivät sovi tavarajunienkaan veturikiertoon, joten ne jäävät varikolle seisomaan lopuksi vuorokautta. Kun Eil-juna tulee Riihimäelle, sen veturi pitäisi saada vetämään tavarajuna johonkin, tuomaan toinen takaisin ja ehtiä vielä lopuksi liittämään seuraavan aamun Eil-junaan. Jollei sellaista mahdollisuutta ole, se seisoo yön Riihimäellä, eikä siitä ole mitään apua, vaikka kuinka olisi veturipula. Tällöin on aivan sama, seisooko varikolla 6 Eil-vaunua ja yksi Sr2 vai saman verran moottorivaunuja.
Vetureita tarvitaan suunnilleen kädestä suuhun, eli koko ajan on tarvetta, välillä suorastaan pulaa. En tajua mitä väliä on meneekö veturi Eil-junan jälkeen tavara- vai henkilöjunaan...
Luepa nyt viestini ajatuksella uudelleen. Viestini sisältö oli, että ruuhkahuipun aikaan (jolloin Eil-junia käytetään) veturien tarve henkilöjuniin on suurimmillaan, joten sen ulkopuolella Eil-junien vetureille ei ole käyttöä kuin korkeintaan tavarajunissa. Mutta jos ne eivät sovi tavarajunienkaan veturikiertoon, joten ne jäävät varikolle seisomaan lopuksi vuorokautta. Kun Eil-juna tulee Riihimäelle, sen veturi pitäisi saada vetämään tavarajuna johonkin, tuomaan toinen takaisin ja ehtiä vielä lopuksi liittämään seuraavan aamun Eil-junaan. Jollei sellaista mahdollisuutta ole, se seisoo yön Riihimäellä, eikä siitä ole mitään apua, vaikka kuinka olisi veturipula. Tällöin on aivan sama, seisooko varikolla 6 Eil-vaunua ja yksi Sr2 vai saman verran moottorivaunuja.