- Liittynyt
- 14 Elokuu 2009
- Viestit
- 88
Onkos HKL-raitio puolella samaa "ikä-syrjintää" jota esiintyy myös helbillä??
Kun tulee taloon uutena kuljettajana, ei "saa" ajaa muita kuin ruuhkapäiviä.. Aloitus 05.30, tauolle 08.45, tauolta 13.15 ja kotiin 18.15. ja tauko on kokonaan palkaton ja vielä siirtymiset palkatta vaihtopaikalle(ellei ala varikolta ja lopu sinne)..
Sitten kun on ollut riittävän aikaa (Lue: n.5-10v) rupeaa EHKÄ saamaan paremman numeron ja paremmat sarjat, ja oltuaan 30v saa ajaa mitä vaan...
Edeltävä esimerkki oli ainakin se, joka minut ajoi Helbin palveluksesta pois..
Nykyään olen eräässä Nobina yrityksessä ja kyllä olen tykännyt kun päivä alkaa ja päättyy varikolta/-lle, ja ei ole älyttömän pitkää taukoa ja jos onkin niin se maksetaan 1h jälkeen kiinni.. Ja vaikka osa päivistä on "pitkiä" niin ei haittaa minua, tietää rahaa ja tietää että on sitten lyhempi jossain välissä. Ei tuo esimerkin mukainenkaan päivä ole lyhyt, muutenkuin maksetuista tunneista katsottuna
ehkä hieman off-topiccia tämä loppu, mutta pointti on siinä että ratikkapuolella ei ole niin paljoa valinnan varaa siitä että kenelle tekee töitä jos on ikä"rasisimia" niin mitä sitten..? Hkl pyörittää monopolia..
Ja bussipuolella taas helbillä on omat hyvät/huonot puolet, mutta samat ne on muillakin, en kiellä sitä.
Kun tulee taloon uutena kuljettajana, ei "saa" ajaa muita kuin ruuhkapäiviä.. Aloitus 05.30, tauolle 08.45, tauolta 13.15 ja kotiin 18.15. ja tauko on kokonaan palkaton ja vielä siirtymiset palkatta vaihtopaikalle(ellei ala varikolta ja lopu sinne)..
Sitten kun on ollut riittävän aikaa (Lue: n.5-10v) rupeaa EHKÄ saamaan paremman numeron ja paremmat sarjat, ja oltuaan 30v saa ajaa mitä vaan...
Edeltävä esimerkki oli ainakin se, joka minut ajoi Helbin palveluksesta pois..
Nykyään olen eräässä Nobina yrityksessä ja kyllä olen tykännyt kun päivä alkaa ja päättyy varikolta/-lle, ja ei ole älyttömän pitkää taukoa ja jos onkin niin se maksetaan 1h jälkeen kiinni.. Ja vaikka osa päivistä on "pitkiä" niin ei haittaa minua, tietää rahaa ja tietää että on sitten lyhempi jossain välissä. Ei tuo esimerkin mukainenkaan päivä ole lyhyt, muutenkuin maksetuista tunneista katsottuna
ehkä hieman off-topiccia tämä loppu, mutta pointti on siinä että ratikkapuolella ei ole niin paljoa valinnan varaa siitä että kenelle tekee töitä jos on ikä"rasisimia" niin mitä sitten..? Hkl pyörittää monopolia..
Ja bussipuolella taas helbillä on omat hyvät/huonot puolet, mutta samat ne on muillakin, en kiellä sitä.
Viimeksi muokattu: