http://www.zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=7582
Maanmainiota Googlen kroatia->suomi käännöskonetta käyttäen saamme seuraavanlaisia kirjoituksia esille kroatialaiselta sivustolta, ja meille tutulla kielellä:
---
Kuten olen jo raportoitu (ja sen on määrä on foorumi), olen tänään saapui Helsinki (työ ei ole mitään yhteyttä tramvajima).
Because I ja suomi foorumi satunnaisesti kysyi jotain ja sen jälkeen kaikki oli käymässä meidän 2263-probnim kestää, tietenkin, että asianomaiset minulle, onko minulla saapuvat ajoissa nähdä ga liikenteessä.
Mukaan vastaukset olen saanut, näytti ole onnea - viimeksi säännöllisesti näkyvät linjan 6 / 8 (aika-taulukko 51) oli viime perjantaina ja sen jälkeen, että se olisi aloitettava uudelleen prosessiin ja valmistautua paluumatkalla.
Mutta onneksi (minulle, ja foorumi), jotain on zapelo tilauksia kuorma-auton, ja erottamalla alkaa vasta huomenna (keskiviikkona). Niinpä minulle perjantaina kysyi juuri, kun pääsimme koneeseen ja onko olin kiinnostunut toisen aikavälillä.
Tietenkin olin kiinnostunut, onneksi olin vielä pari kuukautta sitten rezervirao lentokoneella, joka saapui ajoissa löytää ennen 15:00, remizi Koskela.
Vozio on Tero Hagberg, hänen nimensä on mainittu jossain keskusteluja foorumilla, ja tulossa hyvin pričljiv. Liittymällä meille ja yksi päämiehet HKLu (valitettavasti en zapamtio nimi), jotka antoivat luvan tämän izvedemo. Lupa on saatu, ja Koncara ja (myös onneksi), vakuutus ei ole vielä päättynyt.
Voisin valita, suorita rivillä 6 tai 8, olin valittiin, koska 6 kulkee keskellä kaupunkia.
Nyt aion vuonna seuraavat virat esittää vain muutamia kuvia, ajo-, jalostus-elokuvien todennäköisesti ei ole aikaa, kunnes viikonloppuna (vaikka olen tullut tänne ja tehdä jotain), ja loput tramvajima Helsingissä on Putopisima.
---
Mitä muuta sanoa?
Kokemukset ovat pääosin jo kirjoittanut - ei vain foorumin.
Todellisuudessa me osoitti, raitiovaunulla kuin erittäin hyvä. Se ei ollut mitään vika, että matkustajat ovat tyytyväisiä, mutta ei mitään todellista talven niin, että se ei voinut tarkistaa käyttäytymistä erittäin alhaisissa lämpötiloissa.
Kun lopullinen päätös (julkaistaan, kun kilpailu) on ratkaisevan tärkeää, jos CROTRAM olla: a) lyhyempi, b), joissa on enemmän paikkoja istua, c) tiši (ajatuksia siitä, moottorin melun ja siirto), ja luultavasti tärkein tekijä, että päätöksessä olisi hinta (ja rahoituksen mahdollisuuksia, kuten leasing) ja nopeutta.
Helsingissä tramvajska laajemman verkoston, vanhojen raitiovaunujen tulee vähitellen preskupi kunnossapidon ja uusia tarvitaan nopeasti.
Kuten alussa sanoin, jonka jälkeen enemmän elokuvia ...
---
At parhaalla mahdollisella tavalla, olet löytänyt tarina meidän tramvaju Helsingissä. With avulla intuitions ja Fortune, jotka pripomogli erinomaisen valmistelun tämän aikavälillä, nyt meillä on mahdollisuus nähdä tämän todella ainutlaatuisia valokuvia. Bravo kaikille!
---
Kiitos, STIB
Olin erittäin iloinen, että olette mies onnistui ohittaa toisen 2263 Helsingissä, ja jopa enemmän, mitä olette kuitenkin, ja provozao hänen kanssaan. Končareva joukkue olisi odletiti on edelleen Helsingissä perjantaina, mutta en tiedä syitä, miksi aika on viivästynyt huomenna aamupäivällä. Vračaju on 8 päivää, sitten raitiovaunun odotetaan keV-idučeg vuonna keskellä viikkoa.
Kollegani eivät usko minua, kun olet kertonut minulle, että te vozio kanssa 2263, ja hän heti vaati kolegu Helsingissä, jotka sanoivat, että raitiovaunu vozio viimeinen päivä perjantaina, ja että tänään VOZI NO.
Minulle on kerrottu, että henkilöt, joilla tällaista tietoa ei šalio, ja olen odottanut večerašnje kuva.
Mutta olin oikeassa.
---
Meillä kasvaa kockasto sydämessä - ajde, että me myymme jotain lännessä. Meidän on pidettävä FIGE ...
Kuten bučnosti toivon, että ratkaisu lopulta soveltaa kotonaan
Älä meidän sulattaa sellaista sauna!
---
Jokainen honor, valokuvat, mukaan oman työn ja zalaganju for the forum, oletteko ehdottomasti ansainnut aikavälillä juuri sinua varten. Olin hyvin iloinen, että olette provozao kanssa 2263 Helsingissä, joten voit verrata niitä meidän ratoja.
Nyt voit avata uuden taulukon, ajo-6-ci kanssa helsinkiju vuonna 2200.
Kuka tietää, jotka saattaa mennä pois, ettei koskaan nezna
Olet todella samaa mieltä seabralom, että ei ole loppua lijepšeg aiheista kuvia ja tarinoita kotimaan čovijeka, jotka tietävät, mikä toimii.
Jokaisen kunnia jälleen kerran tuskin odottaa filmiće, ja yksi kysymys, oletteko hieman jalo maalattu heidän remizu sisällä? Se tuntuu minusta melko moderni ja puhdas.
---
Humphrey, hieman kysymys, vain kopka minulle, näen, että niiden raidat toimivat, mukaan Tvom lausunnon, mikä on niiden tila-rata, paremmin, keskimäärin sama tai huonompi kuin ZG. Jos taide on aiheellista voittoa tarpeeksi vaikutelmia siitä.
---
Mitä olen nähnyt Zagrebissa olisi Called Bad (per ulkonäkö), mutta se ei ole todellakaan, että ajo tuntuu. On kuitenkin ehkä syytä Crotrama, računam että aion ratsastaa huomenna muut tyypit, ja sitten voin verrata.