- Liittynyt
- 10 Joulukuu 2007
- Viestit
- 32
I am also interested in any comment or experience of passengers.Ajelikos kukaan Crotramilla ekana päivänä? Miten sujui, ja kuulitteko matkustajien kommentteja?
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
I am also interested in any comment or experience of passengers.Ajelikos kukaan Crotramilla ekana päivänä? Miten sujui, ja kuulitteko matkustajien kommentteja?
Ajelikos kukaan Crotramilla ekana päivänä? Miten sujui, ja kuulitteko matkustajien kommentteja?
Voisiko joku selittää missä tuo sijaitsee ja miten siitä selvitään nyt kun Croatram ajaa vuoroa 51?Vuoro 54 on valittu siksi, että se on ainoa vakiovuoro, joka ei käy kusiputkan kurvissa.
Voisiko joku selittää missä tuo sijaitsee ja miten siitä selvitään nyt kun Croatram ajaa vuoroa 51?
Alun perinkin se oli suunniteltu ajoon vuoroon 51.
Yhden valituksen kuulin siitä, ettei stop-nappeja löydy mistään eikä missään myöskään lue, onko vaunu pysähtymässä seuraavalla pysäkillä.
Tämähän on testivaunu suoraan Zagrebista ja sikäläisillä varusteilla varustettuna. Koeajojen jälkeen se palaa sinne takaisin suorittamaan normaalia päivätyötään. Muunmuuassa näiden asioiden takia vaunun varusteluun ei olla voitu varmaan paljoa koskea. Sehän siis ei ole HKL-Rl:n vaunu ollenkaan. Vaunu on ollut esittelyssä Helsingissä sitä edustavan yhtiön toimesta ja hyvin tuntuu pelanneen.Onko tämä jokin eurooppalainen 'juttu' että stop-nappeja ei kalustossa hirveästi ole ellei niitä siihen erikseen tilaa? Uusissa Iveco-linja-autoissakin taitaa olla aika heikosti stop-nappeja ja sama pätee mm. täällä Lappeenrannassa oleviin kolmeen matalalattiaiseen setraan. Autoissa on alle kymmenen nappia siinä missä vaikka säfflessä on 30+. Vai onko keskieuroopassa tosiaan se periaate, että vuorot pysähtyy kaikilla pysäkeillä, oli matkustajia tai ei? Varioihin varmaan tilausvaiheessa pyydettiin lisää nappeja, mutta mitenkäs mannet/düwagit?
I've yet to try it myself, but the impressions I've read and heard are positive:I am also interested in any comment or experience of passengers.
Minun mieleeni jäi, kun joukko koululaisia ihmetteli koko ajan, kuinka paljon nopeampi Crotram ainakin heidän mielestään oli verrattuna vanhoihin vaunuihin. Joka pysäkillä he katsoivat kelloa ja matka taittui kuulema salamannopeasti.
Voimansiirrosta kuuluva hieno miehekäs voiman ääni kyllä antaa vaikutelman nopeasta matkanteosta vaikka ei mentäisi yhtään lujempaa kuin muillakaan vaunuilla. Vaunulla on miellyttävän iloinen muotoilu niin sisällä kuin ulkonakin. Hakkaa tilavuudessa ja valoisuudessa mennen tullen Vauriotramit, jotka ovat kokonaisuutena helsinkiläisen apaattisia, ilottomia ja synkeitä.Minun mieleeni jäi, kun joukko koululaisia ihmetteli koko ajan, kuinka paljon nopeampi Crotram ainakin heidän mielestään oli verrattuna vanhoihin vaunuihin.