Eläintarhan seisake takaisin, ja kakkonen kanssa!

Jäin vielä miettimään sitä että onnistuisiko niin että vain I pysähtyy sivulaiturilla yhteen suuntaan. Oheisessa kuvassa I ja K 10 min vuorovälillä, kyllä tuon minusta pitäisi toimia, varmaan joku viisaampi kertoo että ei toimi. :)

Laituritilannetta Rautatieasemalle en uvennut rustaamaan, mutta jotenkin niin että K:lla on laituri 3, I:lla laituri 1, ja laituri 2 on kummankin käytössä.
 

Liitetiedostot

  • hesari.jpg
    hesari.jpg
    37.7 KB · Lukukerrat: 606
Kakkosen palauttaminen Toiselle Linjalle olisi mitä parhaimmuutta, sekä Wallininkadun kiskot ja siltaa pitkin Sturenkadulle.

Jotenkin nihkeästi suhtaudun Hesarin seisakkeeseen, vaikka A, M ja I junille se sopisikin. Ja olisihan se kätevä. Ja nivoutuisi saumattomasti yhteen Suur-8 projektin kanssa.

Mutta on myös se Pisara tulossa. Kehärata valmistuu. Länsimetro kolisee.

Ehkä Hesarilla voisi pysähtyä joku suffeli?
Helsinki-Helsinginkatu-Pasila ?
Esim. Kesäaikaan lintsiä varten, jos ei nyt Suurkasia varten ympärivuotisesti?

Oletko ollut yhteydessä Vr:n ja RHK:n kanssa ja tiedustellut suhtautumista Helsinginkadun sillan seisakkeeseen kaupunkiradoille? Entä Pisaran valmistuttua, olisiko kannattavuus nolla?

Jos muuten Linnunlaulun huviloita ei viitsi loputtomiin suojella, voisihan Töölö ja Kallio laajentua - tiivistä rakentamista siihen. Tokoinrantaa ja Töölönlahtea tottakai säästäen. Jos matalammaksi räjäyttelis niitä kallioita siitä.
 
Takaisin
Ylös