Olisiko ensimmäisen vuoron mukana tullut vaihtokuljettaja Suomeen? Autokierto (Vaasassa 23:40 - 7:20) ja aikataulu ei mahdollista reitin hoitamista yhdellä kuljettajalla, esim. Tallinna - Vaasa. Kahden kuljettajan miehityksellä ei pysty myöskään ajamaan Tallinna - Vaasa - Tallinna. Kuljettajan täytyy vaihtua jossain max. 4,5h päästä Vaasasta, jolloin toiselle kuljettajalle jää vuorokausi lepo ennen paluumatkaa.
Ei se mene ihan kahdellakaan kuljettajalla. Jos kuljettaja ei vaihdu Vaasassa, ei siellä kääntyvälle kuljettajalle jää vuorokauteen työaikaa kuin 7 h 20 min, koska 24 tunnin sisällä pitää olla 9 tuntia vuorokausilepoa, ja Vaasassa seisomiseen menee 7 h 40 min.
Kuljettajatyön tehokkuus ei tosin liettualaisella palkkatasolla ole mikään merkittävä kysymys, mikä näkyy mm. siitä, että monia vuoroja ajetaan kaksoismiehityksellä.