JT
Tunnistettu jäsen
- Liittynyt
- 29 Kesäkuu 2005
- Viestit
- 2,384
Niin, eihän tuollainen FlixBussin toimintamalli ole täysin vieras Suomessakaan. Ennen skottimiljoonien mukaantuloa OnniBus-renkejä oli muutamia eli liikennöitsijöitä, jotka operoivat Onnibus-nimen alla ja tekivät sillä tavalla nimeä tunnetuksi.
Sinällään olisi mielenkiintoista tietää mikä on FlixBussin (tai FlixMobility mikä se katto-organisaatio lienee nykyään) voittoprosentti ja mikä on FlixBus-renkien voittoprosentti. Katto-organisaation luvuista ei juuri ole tihkunut mitään muuta julkisuuteen kuin se, että viimeisin tilikausi päättyi "vahvaan EBITDA-tason tulokseen". Onko FlixBus-renkejä mennyt nurin kannattamattomien sopimusten takia?
---------- Viestit yhdistetty klo 19:53 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 19:45 ----------
Siellä on ollut ongelmia kuljettajien kommunikointikyvyssä, viestinnällisissä taidoissa sekä puhelimen räpläämisessä ajon aikana. Lisäksi mainitaan pari kertaa punaisia päin ajaminen ja se, että bussin wc meni jo alkumatkasta käyttökelvottomaksi. Asiakaspalvelu ja turvallisuus ykköshuolenaiheita.
Aikalailla siis sitä samaa mitä olen itsekin havainnoinnut siellä sun täällä ympäri Eurooppaa.
Sinällään olisi mielenkiintoista tietää mikä on FlixBussin (tai FlixMobility mikä se katto-organisaatio lienee nykyään) voittoprosentti ja mikä on FlixBus-renkien voittoprosentti. Katto-organisaation luvuista ei juuri ole tihkunut mitään muuta julkisuuteen kuin se, että viimeisin tilikausi päättyi "vahvaan EBITDA-tason tulokseen". Onko FlixBus-renkejä mennyt nurin kannattamattomien sopimusten takia?
---------- Viestit yhdistetty klo 19:53 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 19:45 ----------
Löytyiskö miltään maksumuurittomalta uutissivustolta uutinen samasta aiheesta? kiinnostais tietää miten kuljettaja on toiminut väärin.
Siellä on ollut ongelmia kuljettajien kommunikointikyvyssä, viestinnällisissä taidoissa sekä puhelimen räpläämisessä ajon aikana. Lisäksi mainitaan pari kertaa punaisia päin ajaminen ja se, että bussin wc meni jo alkumatkasta käyttökelvottomaksi. Asiakaspalvelu ja turvallisuus ykköshuolenaiheita.
Aikalailla siis sitä samaa mitä olen itsekin havainnoinnut siellä sun täällä ympäri Eurooppaa.
Viimeksi muokattu: