Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Kylessä o näkyny Muurinen Linjaliikenne auton numeroita: 123,124,125,126,127,133
Täytyy taas ihmetellä tätä siirtorumbaa, tuntuu ettei liikennöitsijät osaa laskea montako autoa pitäisi olla itsellä ettei tarvitse tälläista touhuta.
Kiitos vastauksista tuohon "korvike-bussi" kysymykseen. Mutta laajennetaan sekä tarkennetaan sitä hieman. Eli mitkä bussit on myyty SL:lle (vanhat/uudet) numerot, mikäli on. Mitkä ovat vuokralla SL:llä (vanhat/uudet) numerot, mikäli on. Entä Andersson Oy --> TuKL Oy myynnit/vuokraukset (vanhat/uudet) numerot. Kenen busseja on nyt (mikäli on tietoa) kelläkin nyt pysyväst/tilapäisesti, lähinnä SL/TuKL. Itse olen ainakin noissa aivan sekaisin. Täytyy taas ihmetellä tätä siirtorumbaa, tuntuu ettei liikennöitsijät osaa laskea montako autoa pitäisi olla itsellä ettei tarvitse tälläista touhuta. Oma lukunsa on myös Andersson <---> TuKL edestakaisin ostelu/vuokraus. Eli välillä on olevinaan liikaa autoja Anderssonilla ja seuraavana hetkenä on pulaa esim. talvikauden lopussa oli nyt vaihteeksi Muurisen autoja ainakin linjalla 8.
Muuriselta siis myyty SL-Autolinjoille autot 123, 124, 126 ja 127, joiden SL numerot 314, 315, 316 ja 317
Turkubusilta vuokralla SL- Autolinjoille 4 autoa niin kauan, että tehdas on saanut tuotettua tarvittavan määrän Scaloja.
Anderssonilta myyty TUKL.lle autot 2, 3 ja 21, joden TUKL numerot ovat 29, 30 ja 31. Muuriselta OLI vuokralla Anderssonilla autot 116 ja 132,
että ehtivät maalarille.
Mielenkiinnolla kuulisin foorumilaisten mietteitä ko. asiasta ja erityisesti kuvia näistä mainituista autoista.
Minusta kaikkien autojen tulisi olla kaikilla liikennöitsijöillä samalla tavalla teipattuina, oli autot sitten uusia tai vanhoja. Muutenkin Turun tilaajaväritystä tulisi parantaa lisäämällä kukkatarroja niin, että vasemmassa kyljessä tarra on takana ja oikeassa kyljessä edessä ja takana. Myös Turun joukkoliikenne -teksti voisi olla isompi ja sen voisi lisätä myös autojen keulaan. Ja auton numero ehdottomasti myös keulaan. Bussin perään voisi lisäksi laittaa HSL-tyyppisesti: "yhteistyössä / i samarbete Turun joukkoliikenne SL-Autolinjat". Malliesimerkki tilaajavärityksestä on V-S Bussipalvelu Oy:n autot ja huonoin esimerkki Turkubusin Vestit.
Muuten SL:n alueella lukee junissa: "i samarbete med MTR" eli aliurakoitsijan nimi.
Veolia ei hävittyään metron urakat muuttanut Connex:in tilalle uutta nimeä enää.