Havainnot paikallis- ja lähiliikenteestä - kevät 2013

Anderssonin bussista n:eek: 18 ovat ainakin keskioven takana olevan penkin ja toisen edessä olevan penkin piippinapit pudonneet. Lisäksi keskioven tukitangon vaakakannattimen molemmat seinäänkiinnityspultit ovat irronneet.
 
Näiden lohikäärmeiden korjaaminen maksaa luultavasti jo enemmän kuin autot uutena..
 
Ihmeellistä Simon vainoamista taas ilmassa. Ihan samoja vikoja on muittenkin autoissa.
 
Virtanen osti Concordian romuja, vanhat stadin aikaiset vikalaput, kumpikaan omistaja ei korjaa....
 
Virtanen osti Concordian romuja, vanhat stadin aikaiset vikalaput, kumpikaan omistaja ei korjaa....

Jos muutetaankin näkykulmaa: Nämä Turun Nobinalla käyneet carrukset olisivatkin olleet aluperin turkulaisten omistuksessa mutta olivat lainassa Nobinalla? Tälläinen tuntuma on meikäläisellä.
 
Mahtaako asia nyt ihan noinkaan olla? Eiköhän nuo MYF-rekisteriset Volvot olleet leasing autoja ekat 5-vuotta, jonka jälkeen niitä sai vapaasti ostaa kuka tahansa. 14 taisi tulla Turkuun. Sinänsä erittäin kivoja autoja, vaikkei vaihteisto olekaan ZF.
 
Virtanen osti Concordian romuja, vanhat stadin aikaiset vikalaput, kumpikaan omistaja ei korjaa....

Sinänsä aika mielenkiintoinen väite... Ps. Olin hakemassa yhtä noista autoista, eikä siinä ollut muuta vikaa, kun linnunulostetta kojetaulussa, kun concordialaiset olivat jättäneet sivuikkunat auki ja sisään oli menny lintu.
 
Takaisin
Ylös