8 on Kiinalainen onnennumero. Mitä enemmän kaseja, niin sitä parempi.
Okei =o). Kekseliäs veto
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
8 on Kiinalainen onnennumero. Mitä enemmän kaseja, niin sitä parempi.
- Uusista tilaajaväritys busseista 1-linjalla näyttää puuttuva JLT "ukkeli" tarrat keulasta, kuin myös muista vastaavista. Milloinhan tälläinen lupa on tullut jättää pois tuo merkki? Kaupunki taas uskollisesti laittanut tarrat uusiin Scaloihinsa.
- Kulttuurilinja autot osittain teipattu niin umpeen ettei paljon tilaajaväristä tietoa, esim. Svenska Teatern mainos auto on lähes musta-punainen, joten se siitä värityksestä ja mainoksettomuudesta (ei sinänsä yllätys Turussa).
Tiistaina liikennejärjestelyjä muokattiin lisää:
- Ykkönen nousee Linnankadulta Eerikinkadulle Sairashuoneenkatua pitkin.
Kummastuttaa tuo ykkösen siirtäminen kulkemaan Sairashuoneen- ja Eerikinkatua, kun mitään järkevää liikenteellistä syytä ei tuohon siirtoon todellakaan löydy.
TuKL 5 mainostaa rahalaitoksia.
Isolla autolla ei vaan mahdu kääntymään siihen oikeanpuoleiselle kaistalle ilman koukkausta vasemman kautta (tai mahtuu, mut takapyörät menee väkisin kanttikiven yli). Tokihan sen ison auton kuljettaja voisi odottaa että liikennevirta sataman suunnasta loppuu, mutta se sit taas ruuhkauttais martinsiltaa ylittävää kaistaa turhaan.Martinsillalta oikealle Linnankadulle kääntyville olisi silti ikivihreä. Heidänhän kuuluu jatkaa oikeanpuoleisella kaistalla, nyt valitettavan moni ottaa liikennesääntöjen vastaisesti heti keskiviivan puoleisen kaistan. Tämän välttämiseksi jonkin matkaa (esim. 1/3 korttelinväliä) tilapäinen aita kaistojen väliin, samanlainen kuin Martinsillalla. Vasta sen jälkeeen mahdolliset kaistojen vaihdot. Vaikka vihreä palaa yhtaikaa sataman ja Martinsillan suunnasta tulijoille, liikenne ohjautuu eri kaistoille.
1.4.2010: Citybus 227 on luonut kuplivan nahkansa ja palannut Veolian väreihin.