Havaintoja HSL-alueelta - elokuu 2023

Eilen 17.8.

NF 925 / 78
NF 927 / 78
NF 1108 / 510
NF 1009 / 200 kaksiakselinen ja sininen, eikä näkynyt tutkassa.

HelB 1527 / 400

PL 785 tuli 11:20 aikaan Vanhankartanon kääntöpäikalle kuskin lisäksi kaksi muuta kyydissään ja seisoi siinä ainakin 321:n lähtöaikaan asti 11:41
 
Minkä takia muuten Pohjolan liikenne ei aja runkolinjoja 520 ja 530 Finnoon varikolta läheisestä sijainnista huolimatta? näin ollen Finnoon varikko on edelleen puhtaasti "dieseltalo", joka ei ole enää tätä päivää... :D
 
Minkä takia muuten Pohjolan liikenne ei aja runkolinjoja 520 ja 530 Finnoon varikolta läheisestä sijainnista huolimatta? näin ollen Finnoon varikko on edelleen puhtaasti "dieseltalo", joka ei ole enää tätä päivää... :D

Eiköhän tuossa ole kyse siitä, että Pasilan varikolla oli latausinfra valmiina ja toisaalta kaikkien runkolinjojen operointi samalta varikolta mahdollistaa optimaalisemman kalustonkäytön.

---------- Viestit yhdistetty klo 19:17 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 19:15 ----------

Helsinki la 19.8.2023

570 / HelB 1904 (kaasu-Scania)
 
Helsinki 23.8.2023

PL 1059 (Volvo 7900E, MPH-759) / 23
PL 1062 (Volvo 7900E, MPH-762) / 23
 
23.8

Linja 520 näyttää ketjuuntuvan herkästi. Tänään aamupäivällä kaksi bussia ajoi peräkkäin Rajatorpantiellä kohti Leppävaaraa. Iltapäivällä puoli kolmen aikaan Vihdintietä kohti Martinlaaksoa ajoivat peräkkäin autot 1046,1050 ja 1036.
Erikoista että ketjuuntumista tapahtuu myös ruuhka-ajan ulkopuolella.
 
23.8

Linja 520 näyttää ketjuuntuvan herkästi. Tänään aamupäivällä kaksi bussia ajoi peräkkäin Rajatorpantiellä kohti Leppävaaraa. Iltapäivällä puoli kolmen aikaan Vihdintietä kohti Martinlaaksoa ajoivat peräkkäin autot 1046,1050 ja 1036.
Erikoista että ketjuuntumista tapahtuu myös ruuhka-ajan ulkopuolella.

Eihän siinä ole mitään erikoista kun Myyrmäki-Leppävaara ajoajat on suunniteltu mahdottomiksi jokaisena ajankohtana. Tätä on puitu toisessa ketjussa: http://jlf.fi/f12/5730-hsl-alueen-runkobussilinjasto-2012-2022-a/index11.html
 
Takaisin
Ylös