Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
No, jokaisessa yhtiössä on omat tapansa.Meille perehdytys toteutettiin sähköpostilla. Siellä uuden bussin ohjekirja, kuvat ja selitykset kaikille napeille jne ja videot miten auto toimii/ käynnistyy. Oli hyvin toimiva ja nopea tapa VS vanhanaikanen livenä perehdyttäminen. Noin 90% noi bussit on kuitenkin samanlaisia keskenään, merkistä ja mallista riippumatta. Ei oo mikään airbussi kuitenkaan.
Totta sekin. Ja apua saakin tarvittaessa. Molemmissa firmoissa joissa olen ollut, niin sähköposti ja firman intrat on vaan pakollisia käyttää esimerkiksi työpuhelimen takia, niin kaikki vanhanaikanen tiedottaminen ja esim sarjakirjojen kantaminen on jätetty taakse.No, jokaisessa yhtiössä on omat tapansa.
Eivät kaikki käytä tai lue sähköposteja tai käytä yhtiön intrapalveluja. Mitä olen kokenut perehdyttäjänä, niin kyllä perinteinen kädestä pitäen- perehdytys on ollut ihan tarpeen. Ihmiset kuitenkin omaksuvat uudet asiat eri tavoin.
Menneellä viikolla nähtiin, mitä tapahtuu kun yksinomaan sähköisiin tietojärjestelmiin luottavan yhtiön systeemit kaatuvat aamuruuhkan ulosajoaikaan: kymmenittäin linjoja ajamatta koko Pohjoismaissa kun ei ole enää manuaalista varmistusta. Edustamassani yhtiössä näin ei voisi koskaan käydä, sillä kaikki oleellinen tieto on saatavilla myös ilman tietotekniikkaa.Totta sekin. Ja apua saakin tarvittaessa. Molemmissa firmoissa joissa olen ollut, niin sähköposti ja firman intrat on vaan pakollisia käyttää esimerkiksi työpuhelimen takia, niin kaikki vanhanaikanen tiedottaminen ja esim sarjakirjojen kantaminen on jätetty taakse.
Videolta ja kuvilta ainakin itselle on selkeämpää ja helppo kerrata asioita, nappeja ja niiden sijainteja jne.
Osa meistä kaipaa vielä airbussia, oli kesällä mukavampi matkustaa, kun nämä tämän ajan junat, ja muut bussit.Meille perehdytys toteutettiin sähköpostilla. Siellä uuden bussin ohjekirja, kuvat ja selitykset kaikille napeille jne ja videot miten auto toimii/ käynnistyy. Oli hyvin toimiva ja nopea tapa VS vanhanaikanen livenä perehdyttäminen. Noin 90% noi bussit on kuitenkin samanlaisia keskenään, merkistä ja mallista riippumatta. Ei oo mikään airbussi kuitenkaan.
Tuolla 540:lla tuli kyllä monet kerrat matkustettua. Oli muuten mahtava linja!540 Espoo as. - Lommila, ikea - Lentoasema.
Lisätään myös täällä toistaiseksi noteeraamaton17.2.
PL 287 / 985 (Pasilan 8900LE, ei näy tutkassa)