Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Helb 1007 / h45
VT 48 on SRV-kokomainoksissa
Nf 289 / e3, otettu takaisin ajoon hylkyrivistä
Onkohan seisomaan mennyt puolestaan City L -telejä? Minä ainakaan en ole nähnyt numeroita 61, 106, 122, 134 ja 137 linjalla muutamaan viikkoon.
29.4
v55 / VT 324, 382
Rekisteriotteista tänään tarkistettuja paikkalukuja, ensin auton korimalli,auton nro.,istumap.,seisomapaik.,yhteensä; Ikarus E94F(423)51+36=87, Scala(301)48+35=83, Scala(822)44+31=75, Man(708)36+47=83, Volvo8700(725)48+29=77. "Jobookin" voi miettiä kummassa on enemmän sitä tilaa,Mannissa vai siinä h45:lle niin odottamassasi Volvossa... :lol: Sitä tuulilasikuormaa et voi verrata eri päivinä samalla lähdöllä, se todellinen matkustajamäärä vaihtelee päivittäin yllättävän paljon, kuljettajana sen huomaan ehkä paremmin, luulen minä...Niin no onko siinä virallisesti sitten samanverran tilaa vai kuin vaikka Scalassa? Todella vaikea uskoa että seisomapaikkoja olisi samanverran kun istumapaikkojakin on se 7 vähemmän. Hassua sitten että MANnissa oltiin kiinni tuulilasissa kun Scalassa ei tarvinnut...
Huomaa se ero että Man on täysmatala... lattia pintaa lyhyydestä huolimatta enemmän.. :lol:Toisaalta, eikö se ole se ja sama monta ihmistä sinne laskennallisesti menee, kun käytäntö on ihan eri asia.. Yritäpä tunkea neliöön kahdeksan neliön kokoista miestä
A1 Mannessa on kuitenkin Scalasta riippuen 1-3.5m vähemmän pituutta joka tuntuu, kun ihmisiä oikeasti laitetaan sisään