Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Minkä ...un takia täällä pitää kuljettajien haukkua vuoron perään toisen firman autoja ja kuskeja!!!
Siitä pitäisi ihan todella päästä eroon. Inhottavaa kun joku kertoo että bussi on ojassa ja ensimmäinen kommentti on aina että Nobina sählää taas.
Mutta niinhän se tekee.
Mutta niinhän se tekee.
Tähän nyt sen verran että kyllä tuo pysähtyminen onnistuu ilman Abs:n hakkaamista jos vaan haluaa. Samoin pysäkiltä lähtö onnistuu sutimatta, ja vieläpä nopeammin kuin kaasu pohjassa sutien. Jos ei kaikilta onnistu niin on ihan omasta halusta kiinni... harjoittelua ja hermoja se toki vaatii..En ole kuski, mutta matkustajan näkökulmasta uskon että kukaan ei tahallaan aja kenekään perään.
Tähän aikaan vuodesta jo pysäkille pysähtyminen on silkaa tuskaa kuskeille. Saatikka sitten pysäkiltä lähtö. ABS (Eikös se ABS ole) paukuttaa jarruttessa pysäkille ja uskoakseni lisää jopa jarrutusmatkaa.
Tähän nyt sen verran että kyllä tuo pysähtyminen onnistuu ilman Abs:n hakkaamista jos vaan haluaa. Samoin pysäkiltä lähtö onnistuu sutimatta, ja vieläpä nopeammin kuin kaasu pohjassa sutien. Jos ei kaikilta onnistu niin on ihan omasta halusta kiinni... harjoittelua ja hermoja se toki vaatii..
Tähän nyt sen verran että kyllä tuo pysähtyminen onnistuu ilman Abs:n hakkaamista jos vaan haluaa. Samoin pysäkiltä lähtö onnistuu sutimatta, ja vieläpä nopeammin kuin kaasu pohjassa sutien. Jos ei kaikilta onnistu niin on ihan omasta halusta kiinni... harjoittelua ja hermoja se toki vaatii..
Tähän nyt sen verran että kyllä tuo pysähtyminen onnistuu ilman Abs:n hakkaamista jos vaan haluaa. Samoin pysäkiltä lähtö onnistuu sutimatta, ja vieläpä nopeammin kuin kaasu pohjassa sutien. Jos ei kaikilta onnistu niin on ihan omasta halusta kiinni... harjoittelua ja hermoja se toki vaatii..
Siinäpä se, ne pysäkit on KIILLOITETTU, kuka niitä kiilloittaa? Ne bussikuskit jotka eivät ajattele nenäänsä pidemmälle... ei siellä esim. rekkakuskit käy niitä kiilloittamassa, eikä henkilöautot.. :biggrin:Kyllähän se onnistuu, mutta haastetta siinä on ihan riittämiin kun suurin osa pysäkeistä on jo kiillotettu luistinradoiksi. Esimerkkinä voi toimia vaikka se otaniemen pysäkki jossa ne kolme autoa kolaroi tässä viikko-pari sitten. Siinä pysäkillä alkaa olla jo ihan sama että miten siihen tulee niin vähintään kerran abs-ruksuttaa ja viimeistään pysähtymisvaiheessa auto alkaa liukua paikallaan vasemmalle. Ja se vasta ärsyttävää onkin
Monesti kun edellä oleva lähtee kaasupohjassa pysäkiltä, niin että lumi pöllyää takana tulevan tuulilasille. Niin itse pääsee ihan pintakaasulla pois siitä pysäkiltä ja täytyy vähän himmata ettei osu toisen perään :lol:
Niinpä! Monet vaan luulee että kun näytön sammuttaa niin seuranta loppuu, vaan eipä auta sekään :biggrin: Ihan hyvä laite mielestäni. Kun ei neuvot muuten mene perille niin tähän on tultuOlispa kaikissa busseissa ajotapaseuranta tyyliin EcoSmart paikannuksella ryyditettynä niin saataisiin kaikki sudittajat ja muutkin kaahailijat kiinni.
Tähän nyt sen verran että kyllä tuo pysähtyminen onnistuu ilman Abs:n hakkaamista jos vaan haluaa. Samoin pysäkiltä lähtö onnistuu sutimatta, ja vieläpä nopeammin kuin kaasu pohjassa sutien. Jos ei kaikilta onnistu niin on ihan omasta halusta kiinni... harjoittelua ja hermoja se toki vaatii..
Monesti kun edellä oleva lähtee kaasupohjassa pysäkiltä, niin että lumi pöllyää takana tulevan tuulilasille. Niin itse pääsee ihan pintakaasulla pois siitä pysäkiltä ja täytyy vähän himmata ettei osu toisen perään :lol:
Siinäpä se, ne pysäkit on KIILLOITETTU, kuka niitä kiilloittaa? Ne bussikuskit jotka eivät ajattele nenäänsä pidemmälle... ei siellä esim. rekkakuskit käy niitä kiilloittamassa, eikä henkilöautot.. :biggrin:
Pointti on nimenomaan se, että liukukitka = sivuluisu tai sudittaminen (tms. yhtä hallitsematon tilanne) on AINA heikompi kuin ajolinjalla pysyvän bussin pyörien kitka!