Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Olisiko tehty "mattilat"Onkohan Helmikkala Oy uusi yritys jos oli aiemmin Ky vai onko muutettu vain yhtiömuotoa?
Täysin käsittämätöntä, tai ei oikeastaan yhtään käsittämätöntä puljaamista, tuo Helmikkalan touhu ! No suurin osa velkojista jäi varmasti nuolemaan näppejään.
En tunne yrityksen tai yrittäjän taustoja, mutta pistää epäilemään onko tässä edellytyksiä jatkaa liiketoimintaa kannattavana? Liikennettä ja matkustajia pitäisi olla huomattavasti enemmän.Mutta onko se että yrittäjä saa toisen mahdollisuuden käsittämätöntä?
Ei liity tähän aiheeseen, mutta: yleisesti liiketoiminnassa tämänkaltaisiin ratkaisuihin saatetaan päätyä vaikkapa saatavien turvaamiseksi....Ja se käsittämättömyys tässä on tuo Paunun rooli. Ja sinänsä itse henkilökohtaisesti tunnen tämän yrittäjän ja taustat varsin hyvin. Miten vaan tuli takaraivosta mieleen tässäkin tapauksessa ensinnä Mattila, sitten Pirkkalan liikenne- Tampereen Turistiauto ja Aitolahden Liikenne sekoilu..
Millähän tätä aletaan liikennöidä?Itse aiheeseen liittyen, Helmikkalan Liikenne Oy voitti Pälkäneen ja Valkeakosken välisen liikenteen ajalle 1.1.2015 - 4.6.2016
No eikös Aitolahden Liikenne ollut loppujen lopuksi aika lyhyt ja onneton kanan lento, verrattuna tähän TEISKON liikenteeseen. Muuten tuosta Pirkanmaalais pohjaisesta litaniasta jäi tietenkin Kovasen Liikenne pois. Yhtiö jolla oli vissiin noin 10 kertaa velkaa enemmän, kuin varoja. Ei loppuvaiheessa tainnut muuta omaa omaisuutta ollut, kuin Messukylän tallit ja nekin pariin kertaan pantattuna..
Helmikkala lopettaa toimintansa yhtiön nettisivujen mukaan huomenna 26.02.2019.