Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
HSL:n tarjouskilpailujen pisteytyksessä EEV-päästöluokasta saatavat 4,2 pistettä perustuvat VTT:n määrittämiin keskimääräisiin mittaustuloksiin. Jos kuitenkin bussin moottorin päästötaso on todistetusti (tutkimuslaitoksen mittaamana) tätä keskiarvoa parempi niin sille lasketaan uudet pisteet seuraavalla kaavalla: ...
Eikös tämä tarkoita silloin jo periaatteessa sitä, että jos Crosswayssä on todistetusti alhaisempi päästötaso kuin muissa, niin sitä ei saisi silloin korvata muilla busseilla?
Nyt kun linjalle h24 tulee kaksi 32 paikkaista hybridibussia niin kuinka jatkossa aiotaan hoitaa kesäajan liikenne jolloin seurasaareen on paljon enemmän kapasiteettitarvetta? nykyäänhän kesällä h24:sta ajetaan telibusseilla.
No harmi että H77:lle ei tullut yhtään uutta autoa. Linjaa ajetaan 8 autolla ja tarjotaan 8x -01 Ikaruksia.
Meinaat siis että ne 9kpl uusia telejä ja muutamat muut bussit ajavat pelkästään saman kohteen linjaa h75?
H75:lle meni 12 Scala teliä ja H77:lle meni 8 Ikarusta.
Meinaat siis että ne 9kpl uusia telejä ja muutamat muut bussit ajavat pelkästään saman kohteen linjaa h75?
Muutama uusi Scala on näkyny h77:lla, mutta ainakin ruuhka-aikaan näyttäisi melkeinpä kaikki uudet olevan linjalla h75. Äsken kuljin Ikaruksella ja näin 7 uutta scalaa h75:lla. Ruuhka-ajan jälkeisistä käytännöistä en sittem tiedä. Jos ne silloin jaetaan tasan h75:n ja h77:n välillä.
Kyllä molemmilla linjoilla, sekä h75:llä ja h77:llä, ajaa sekä Scaloja että Ikaruksia. Tietysti osan päivää toisella linjalla saattaa olla enemmän Scaloja ja toisella enemmän Ikaruksia, mutta kyllä ne on melko tasaisesti jaettu tasan molempien linjojen kesken.