HSL:n bussiliikenteen kilpailutus 22/2011

Kukaan ei jättänyt tarjousta uusintakilpailussa.

Eikö Keravan linja 5 kannattaisi kilpailuttaa jatkossa samassa paketissa linjan 738:n kanssa, koska linjan kilpailutus on ollut hankalaa ja 738:n kanssa saisi rakennettua varmasti jonkinlaista kiertoa.
 
Eikö Keravan linja 5 kannattaisi kilpailuttaa jatkossa samassa paketissa linjan 738:n kanssa, koska linjan kilpailutus on ollut hankalaa ja 738:n kanssa saisi rakennettua varmasti jonkinlaista kiertoa.

Linjan k5 liikennöintisopimuksen jatkaminen 7,5 kuukaudella on seuraavalla HSL:n hallituksen kokouksen listalla. Tarkoituksena mitä ilmeisimmin on jatkossa sisällyttää se samaan pakettiin linjojen 633, 738 ja 873 kanssa.
 
Linjan k5 liikennöintisopimuksen jatkaminen 7,5 kuukaudella on seuraavalla HSL:n hallituksen kokouksen listalla. Tarkoituksena mitä ilmeisimmin on jatkossa sisällyttää se samaan pakettiin linjojen 633, 738 ja 873 kanssa.

Myös linjan ke8 sopimuskautta jatketaan saman verran. Ke5 ainakin sisällytetään samaan pakettiin linjojen 633, 738 ja 973 kanssa, mutta mitenköhän on ke8:n laita?
 
Linjan k5 liikennöintisopimuksen jatkaminen 7,5 kuukaudella on seuraavalla HSL:n hallituksen kokouksen listalla. Tarkoituksena mitä ilmeisimmin on jatkossa sisällyttää se samaan pakettiin linjojen 633, 738 ja 873 kanssa.

Tuota ihmeteltiin yleisesti jo vuosia sitten, miksei keravan sisäistä liikennettä niputettu seutulinjojen kanssa. Keravan hsl-liikenteen alusta asti seutulinjojen lopettavia vuoroja käytettiin sisäisten linjojen täydentävinä vuoroina, ja sittemminhän liikenteeseen tuli jo seutupakettiin kuuluva keskipäivällä kulkeva sisäinenkin. Syy oli kuulemma se, että harkitaan mahdollisuuksia Keravan sisäisten niputtamisessa Sipoon tuleviin paketteihin. No, toivottavasti tästä on tosiaan luovuttu.
 
Takaisin
Ylös