Tässä oma tulosveikkaukseni. En ennusta järisyttäviä liikennemuutoksia tai suuria yllätyksiä tässä kilpailutuksessa.
Kohde 170 (h51, h56): Helsingin Bussiliikenne
-> HelBillä on tarpeeksi kalustoa ylimääräisenä linjojen jatkamiseen ja varikot tarpeeksi lähellä. Hybriditkin kyllä jostain kaivetaan.
Kohde 171 (h52, h57, 552): Helsingin Bussiliikenne / Veolia Transport
-> HelB jatkanee näillä linjoilla. Veolia tosin saattaa haluta ainakin h57:n itselleen, eikä varmaan pahastuisi jos saisi entisen oman linjan h52 takaisin.
Kohde 172 (h72, h72N): Helsingin Bussiliikenne / Veolia Transport
-> HelB voitti viime kilpailutuksessakin tämän, mutta Veolia voisi napata tämän pikkupaketin Helsingin varikkojensa edullisen sijainnin takia.
Kohde 173 (h79, h84, h85, h85B, h85N, h86, h86B, h86N, h88, h89): Helsingin Bussiliikenne
-> HelBin Vartiokylän varikko on kuin luotu näitä linjoja varten. Veikkaan, että Nobinalla ei riitä varikkotila näiden linjojen hoitoon edullisemmin.
Kohde 174 (Länsi-Helsingin pienkalustolinjat): Nobina
Kohde 175 (Itä-Helsingin pienkalustolinjat): Nobina / Helsingin Bussiliikenne
Kohde 176 (Pohjois-Helsingin pienkalustolinjat): Taksikuljetus