Nobinaa epäilen, kun BYDejä on heillä talossa jo ennestään, niin ei kannata ottaa sarjaa toiselta valmistajalta. Paitsi, jos BYD ei suostu toimittamaan kohtuuhintaan vain 16 autoa ja ottaisivat toiselta valmistajalta, niin todennäköisesti ottasivat Volvoa, jota yhtymä on hankkinut Ruotsiin.
Sama pätee HelB:en Volvon kanssa ja kyse ei voisi olla edes siitä, että Volvo ei ehdi toimittamaan ajoissa, kun kilpailutuksessa on vuosi lisäaikaa liikenteen alkuun.
Jos kyseessä on tosiaan tasan 16 auton hankinta, joka on liikenteeseen tarvittava määrä ilman vara-autoja, niin se kylläkin puoltaisi jompakumpaa noista kahdesta edellisestä, sillä ne voivat käyttää olemassa olevia niveliä vara-autoina.
Tammelundin ja Pohjolan Liikenteen kanssa olettaisin niiden taipuvan kohti Yutongia, mutta jos siltä ei löydy sopivia niveliä, niin sittenhän se voi olla jompikumpi noista.