Voihan tuossa olla myös kyse esimerkiksi siitä, että tarjouspyynnössä on ollut väärä määrä sähköbusseja tai jotain muuta mikä ei pöytäkirjassa näyLuultavasti osa A1-vaatimuksellisista -> A2. Ei tule oikein muuta järkevää vaihtoehtoa mieleen.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Voihan tuossa olla myös kyse esimerkiksi siitä, että tarjouspyynnössä on ollut väärä määrä sähköbusseja tai jotain muuta mikä ei pöytäkirjassa näyLuultavasti osa A1-vaatimuksellisista -> A2. Ei tule oikein muuta järkevää vaihtoehtoa mieleen.
Mitäköhän kalustovaatimusta tässä muutetaan?
Itsekin nopealla lukemisella niin luulin. Taitaa olla penkkimäärästä kuitenkin kyse.Siis meinaako että korkeita penkkejä
Aa okItsekin nopealla lukemisella niin luulin. Taitaa olla penkkimäärästä kuitenkin kyse.
Olikohan vihdoinkin tarkoitus vaatia oikeita A2-sähköbusseja, joissa on vähintään 39 istumapaikkaa, mutta vaatimusta löysennettiin takaisin 37:ään? Vaatimukset täyttäviä kaksiakselisia malleja ovat ainakin Yutong U13 ja BYD B13, mitä muita?Itsekin nopealla lukemisella niin luulin. Taitaa olla penkkimäärästä kuitenkin kyse.
Volvo 8900E oletettavasti siinä vaiheessa, kun sarjatuotantoon vihdoin pääsee. Ja eiköhän Scanialla Fenceristä ja/tai Citywidestä myöskin ole ”oikeat” A2-vaatimukset täyttävä versio. Nämä nyt ainakin tulivat mieleen.Olikohan vihdoinkin tarkoitus vaatia oikeita A2-sähköbusseja, joissa on vähintään 39 istumapaikkaa, mutta vaatimusta löysennettiin takaisin 37:ään? Vaatimukset täyttäviä kaksiakselisia malleja ovat ainakin Yutong U13 ja BYD B13, mitä muita?
Ja hieman aiheen ohi, mutta tuli huomattua, että YES EU:n sivuilla näkyvästä mallivalikoimasta on kadonnut kokonaan tutut E12 ja E15-mallit. Taitanee siis olla, että jatkossa kaikki Yutong-telit ovat U15:ta.Volvo 8900E oletettavasti siinä vaiheessa, kun sarjatuotantoon vihdoin pääsee. Ja eiköhän Scanialla Fenceristä ja/tai Citywidestä myöskin ole ”oikeat” A2-vaatimukset täyttävä versio. Nämä nyt ainakin tulivat mieleen.
Linjasta 71 voidaan sopimuskauden aikana muodostaa uusi runkolinja. Tällöin linjan linjatunnus todennäköisesti muuttuu.
Runkolinjaksi muuttamiseen varaudutaan siis ihan konkreettisesti, mutta ei pelkästään niveltarjouksen voittaessa vaan myös teliautojen varustelulla. Täsmennän myös vielä, että varaudutaan tarkoittaa tuossa lainauksessa vain sitä. Se ei tarkoita, että lisälukijoita asennettaisiin autoihin millään varmuudella.Kohteeseen tarjottavissa uusissa D-tyypin linja-autoissa tulee varautua sijoittamaan kortinlukija kaikille oville (vaihtoehto a). Kohteeseen tarjottavissa uusissa C-tyypin linja-autoissa tulee varautua keskiovelle sijoitettavaan kortinlukijaan (vaihtoehto b).
Tuollainen vastaava varauma on linjan 71 nykyisessäkin liikennöintisopimuksessa. Muita vastaavia on muistaakseni ainakin linjoilla 57, 59, 79, 118 (8/2026 alkava sopimus), 542 (8/2026 alkava sopimus) ja 554.Runkolinjaksi muuttamiseen varaudutaan siis ihan konkreettisesti, mutta ei pelkästään niveltarjouksen voittaessa vaan myös teliautojen varustelulla. Täsmennän myös vielä, että varaudutaan tarkoittaa tuossa lainauksessa vain sitä. Se ei tarkoita, että lisälukijoita asennettaisiin autoihin millään varmuudella.
Mielenkiintoisia skenaarioita... ei toki mahdottomia, mutta ainakin varikkoratkaisut todennäköisesti varsin vaikeita. Siirtoajomatkat Keravalle ja Tuusulaan Ruhasta tai Varhasta sekä Roikasta tai Köysikujalta kuitenkin ovat ainakin ihan kiitettävän mitttaisia308: KAH TAI PL
309: NF

