No jaa, ko. lautakunta oli kuitenkin yksimielinen ihan yli puoluerajojen. Samoin kuin toiset lautakunnat olivat kannalla.On ollut ikävä seurata viime päivinä, miten puolue, joka sanoo toimivansa ympäristön puolesta, on yrittänyt kampittaa Laajasalon raitiotietä, jotta sinne joskus rakennettaisiin metro ja noin 10.000 asukasta tekisi päivittäin 6000 automatkaa enemmän kuin raitiotien kanssa. ”Metroa odotellessa” vaaditaan lauttaliikennettä, jonka CO2-päästöt henkeä kohden ovat samassa luokassa kuin autolla ja rikkipäästöt moninkertaiset.
Jos äänestämänsä puolueen, ihan sama mikä se on, edustajat puuhaavat jotain mitä ei pidä järkevänä, niin kannattaa pyytää selitystä. Minä olen sellaisen ainakin aina saanut. Sitten kun ymmärtää miksi puolueesi edustajat toimivat toisin kuin haluaisit niin asiasta voi keskustella.
Nyrkkisääntö on että jos 50% ihmisistä vastustaa jotain, niin julkisessa keskustelussa, palautteissa, tms. yhtä myönteistä kommenttia kohti on viisi kielteistä. Eli kannattaa myös kehua kun siihen on aihetta. Miksei sitten vaikka pääministeriä työsuhdelipun edistämisestä. Kustannustehokkaampaa joukkoliikenteen kilpailukyvyn edistämistä tosin olisi halvemmat liput, koska työmatkavähenys autoilijalle lasketaan useimmiten halvimman julkisen vaihtoehdon mukaan...