30.4.
Pääradalla jotain häikkää jälleen kerran jotain häikkää, N 9351 ainakin (11:11 Hki:stä) lähti Tikkurilasta R:n perään ja skippasi kaikki asemat Tikkurilan jälkeen Keravalle asti.
Sama juttu 12.11 Helsingistä lähteneellä N:llä.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
30.4.
Pääradalla jotain häikkää jälleen kerran jotain häikkää, N 9351 ainakin (11:11 Hki:stä) lähti Tikkurilasta R:n perään ja skippasi kaikki asemat Tikkurilan jälkeen Keravalle asti.
30.4.
Pääradalla jotain häikkää jälleen kerran jotain häikkää, N 9351 ainakin (11:11 Hki:stä) lähti Tikkurilasta R:n perään ja skippasi kaikki asemat Tikkurilan jälkeen Keravalle asti.
Sama juttu 12.11 Helsingistä lähteneellä N:llä.
Saattaa liittyä Kehäradan pelastusharjoituksiin. KLIKS KLIKS.23.5.
Kello 10:10 Tikkurilan raiteella 5 pohjoisen suuntaan menossa 2 × SM5 34+04 tunnuksella KEHÄRATA.
23.5.
Kello 10:10 Tikkurilan raiteella 5 pohjoisen suuntaan menossa 2 × SM5 34+04 tunnuksella KEHÄRATA.
Ilmainen välipalakin kuului hintaan...Siellähän kaikki halukkaat rautatieharrastajat olivat: ilmainen ajelu uudella renkaalla.
Siellähän kaikki halukkaat rautatieharrastajat olivat: ilmainen ajelu uudella renkaalla.
Olikohan myös #4 jossa oli pysäkkiajat pysäkkirivin edessä, muissa ei ole niitä näkynyt.
Eli jotain tähän tyyliin:
Koodi:17.48 O Tikkurila | 17.45 O Puistola | 17.43 O Tapanila |
Uudesta systeemistä en tosin tiedä miten siinä.
Ja en usko, että vanhakaan info olisi ollut Stadlerin vastuulla, veikkaan alihankintaa. Uusi systeemi ainakin tulee alihankintana.