adblue-säiliö näyttäisi olevan ainakin autossa #50 taka-akselin edessä.
Kiitos! Sitten tosiaan kohteeseen voikin tuoda vielä Euro5-kalustoa, kunhan vaan keski-ikä kestää.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
adblue-säiliö näyttäisi olevan ainakin autossa #50 taka-akselin edessä.
Jyväskylän liikenteen kalustossa vaikuttaa olevan melko paljon liikehdintää ulos ja sisään. Teli-volvot poistuivat kuten myös suurin osa ellei kaikki Scalat. Myös vanhojen Tc6a4-Kabussien tarina on päättymässä. Tilalle on sitten tullut Kuopiosta Kabusseja. Mitenkähän jatkuu sitten kaksiakselisten Volvojen ura?
Montako uutta Volvoa Länärille tulee/on tullut Jyväskylään?
---------- Viestit yhdistetty klo 12:10 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 12:09 ----------
Itseasiassa näin muutaman päivä sitten Lahdenväylällä ajaessani pari vihreää Scalaa (uudenmallisella takaikkunalla) menossa Helsinkiin päin. Olikohan kenties palautumassa alkuperäiselle omistajalleen, Helbille?
Länsilinjoille on tänään tullut 6.7.2021 Jyväskylään jo toinen pakasta vedetty Volvo B8RLE 8900LE numerolle #130 ja rekisteritunnukselle LPJ-331.
Kyseinen auto on rekisteröity 2.7.2021.
Satuin sopivasti heidän Jyväskylän varikolleen, kun auto oli juuri saapunut Tampereelta, eli auto ei ole vielä ollut hetkeäkään linjalla.
Kuvaan linkki: https://jirtsu.kuvat.fi/kuvat/Bussit+2021/07+Heinäkuu/Länsilinjat+130.JPG
Tässä tuo #38: https://aronee.kuvat.fi/kuvat/Kuukausikuvasto/2021/07/10029371_länsilinjat38.JPG
Lienee noiden tietojen perusteella ensimmäisiä 8900LE -mallin autoja joissa ikkunalinja on alempana.
Ovitus on 2+2+0.Onko toi 38 2+2+1 ovituksella?
Tuntuu, että näitä ei suunnittele kukaan. Kertokaa jos on olemassa joku kanava, jonka kautta voisi lähettää palautetta sinne suuntaan. Minulla on pitkä lista asioista, joita voisi tehdä paremmin näissä. Matalampi ikkuna kuljettajalle ja alemmas, yläosaan eristettyä seinää, toinen mukiteline pois takavasemmalta, puhaltimet hiljaiseksi ja 150% lisää tehoa, muovien äänenvaimennusta, rattia pitää saada lähemmäks, aurinkoverhot lomittain ettei paista pilarin ja verhon välistä silmään jne jne. Ei haittaisi vaikka autoon lisättäisi lämmitys, jousitus ja ohjaustehostin siinä sivussa vakiovarusteeksi.Kukakohan näitä suunnittelee?
Kertokaa jos on olemassa joku kanava, jonka kautta voisi lähettää palautetta sinne suuntaan.