Kaasubussit

Tuli tästä mieleen, että ei luulisi olevan liian vaikeaa tehdä kaasutankkeihin vuodonilmaisinta (perustuen kaasun paineen nopeaan alenemiseen), joka pysäyttäisi bussin ja estäisi ajamasta bussilla ainakaan ilman kuljettajan kuittausta jotenkin muuten kuin kosketusnäytön kautta...?

Kyllähän se tuohon tunnelin suuhun aika nopeasti pysähtyi, ja ilmaisukin tuli valon, lämmön ja räjähdyksen voimalla. :biggrin:

Mutta kuitenkin, olisiko tässäkään vuotoilmaisin estänyt sitä räjähdystä? Bussihan osui jo niihin roikkuviin varoituspalkkeihin, ja jatkoi jostain syystä matkaa. (Puhumattakaan niistä lukuisista "3 metrin korkeus" varoituskylteistä.)
 
Tutkan mukaan HelB:n MAN-teliautoista aktiivisina olisivat enää 901 - 904. Oliko niin, että 902 ja 904 olivat jokin aika sitten melko pitkään (ainakin joitakin kuukausia) pois ajosta?
 
Tutkan mukaan HelB:n MAN-teliautoista aktiivisina olisivat enää 901 - 904. Oliko niin, että 902 ja 904 olivat jokin aika sitten melko pitkään (ainakin joitakin kuukausia) pois ajosta?
902 seiso Ruhassa miltei 2 vuotta liikkumattomana laturissa omalla paikallaan, syytä en tiedä. 904 oli kans päälle puolisen vuotta irti ylläpitotolpasta
 
Takaisin
Ylös