Bussiterminaali
Tunnistettu jäsen
- Liittynyt
- 28 Kesäkuu 2005
- Viestit
- 220
Mietiskellyt tässä tuota Kabus TC6-Z3 ja eräitä ominaisuuksia em. autotyypissä. Varmaan joku osaa vastata niihin että miksi ovat niin?
Sähköovet, ne kun on selvästi hitaammat kuin paineilmalla toimivat ovet. Onko sen takia valittu ettei tarvitsisi kerätä painetta säiliöihin ovia varten mikä taas sitten lisäisi polttoaineen kulutusta?
Pienet pyörät tekevät mun mielestä autosta kottikärrymaisen ja on varsin kiikkerä matkustaa.
Ja tietenkin se Cumminsin kone, ei koneessä itsessään mitään vikaa mutta se litratilavuus ja hevosvoimien lukumäärä ja vääntö. On vähän ritsa kulkemaan. Välillä tuntuu että jaksa kulkea edes.
Ja samaten ne kumijouset, kuin olisi kumipallon kyydissä. Pomppii välillä sen verran paljon. Ainoita hyviä/mukavia ominaisuuksia mitä nyt näin nopeasti keksin autosta on penkit ja ilmastointi.
Sähköovet, ne kun on selvästi hitaammat kuin paineilmalla toimivat ovet. Onko sen takia valittu ettei tarvitsisi kerätä painetta säiliöihin ovia varten mikä taas sitten lisäisi polttoaineen kulutusta?
Pienet pyörät tekevät mun mielestä autosta kottikärrymaisen ja on varsin kiikkerä matkustaa.
Ja tietenkin se Cumminsin kone, ei koneessä itsessään mitään vikaa mutta se litratilavuus ja hevosvoimien lukumäärä ja vääntö. On vähän ritsa kulkemaan. Välillä tuntuu että jaksa kulkea edes.
Ja samaten ne kumijouset, kuin olisi kumipallon kyydissä. Pomppii välillä sen verran paljon. Ainoita hyviä/mukavia ominaisuuksia mitä nyt näin nopeasti keksin autosta on penkit ja ilmastointi.