Kalustopoistot 2008

kuukanko

Moderaattori
Tunnistettu jäsen
Liittynyt
24 Kesäkuu 2005
Viestit
7,622
Kahvipöytäkeskusteluissa olen kuullut muidenkin O 405 N-Mersujen lähtevän vuodenvaihteessa!

Vielä kuluneella viikolla pari HelBin Mersua sarjasta 23 - 31 havaittiin linjalla, mutta joko nyt ovat kaikki poistuneet? 9842 - 9851 -sarjaa ei ainakaan ole näkynyt enää tämän vuoden puolella.
 
Vielä kuluneella viikolla pari HelBin Mersua sarjasta 23 - 31 havaittiin linjalla, mutta joko nyt ovat kaikki poistuneet? 9842 - 9851 -sarjaa ei ainakaan ole näkynyt enää tämän vuoden puolella.
Mersut 27 ja 31 ovat liikkuneet, eli juuri ne kaksi, joissa on Helmi-laitteet. Yritän tänään käydä Varhassa katsomassa, onko muut viety sinne seisomaan.
 
HelB 9813 (Csepel 613 / Ikarus E91) palvelulinja-auto on poistettu ja tiettävästi myyty Unkariin. Auto oli valmistunut jo vuonna 1997. Porin Linjoilla ollut entinen Jyrkilän samanmoinen Csepelkyyhky lähti samaan matkaan 9813:n kanssa. :(
 
:D Saatiinpa yksi tuottamaton yksilö takaisin sinne mistä tulikin.
Budapestin liikennelaitoksella on ollut tuollaisia busseja - ainakin oli kesällä 1998. Joten löytäisikö HelB 9813 (sekä Björneborgin Linjojen vastaava bussi) itsensä vieläkin sinisempänä ajamassa BKV:n reittejä?
 
VT #221 (SBY-146) Scania K230 / Lahti Scala on nykyisin TLO-väreissä Turussa.
 
Onkos HelB 228 menossa poistoon? Kuulin, että siitä olisi eilen otettu Buscomit pois.
 
Kenellä Turussa tuo Scala on?

Linjahallin pihalla tuo oli. Päättele siitä =o).

Toinen Scala on tulossa Turkuun. Tosin telipeli ja myöhemmin keväällä vasta.

Kertovat myös, että TKL 210 olisi myös Turussa koneremontti tehtynä rahastuslaitteet asennettuna ja kohta maalattuna.
 
VT 218 - 225 ja HelB 710 - 719 tilattiin Euro5-päästöisinä, mutta Scania toimittikin ne Euro4-päästöisinä. Nyt Scania toimittaa Veolialle ja HelBille tilalle uudet Scalat ja samalla ottaa Euro4:t takaisin, jotka sitten näköjään myydään eteenpäin.
 
VT 218 - 225 ja HelB 710 - 719 tilattiin Euro5-päästöisinä, mutta Scania toimittikin ne Euro4-päästöisinä. Nyt Scania toimittaa Veolialle ja HelBille tilalle uudet Scalat ja samalla ottaa Euro4:t takaisin, jotka sitten näköjään myydään eteenpäin.

Toivottavasti ne tällä kertaa toimittaa sellaisia koreja, joissa ei ovien turva-anturit jatkuvasti pimputtele.
 
Takaisin
Ylös