ex-HelB 713 on myynnissä Scan-Auton sivuilla. Samasta sarjasta on ilmeisesti poistunut jo muitakin yksilöitä.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Onhan noita paScala-mallisia poistunut HelBiltä 710 ja 711 myös!ex-HelB 713 on myynnissä Scan-Auton sivuilla. Samasta sarjasta on ilmeisesti poistunut jo muitakin yksilöitä.
Koko sarja VT 221 - 225 taitaa nyt olla poistunut Veolian käytöstä. AKE:n mukaan 223:n omistaa nykyään Scan-Auto.
Autot ovat Finavialla käytössä tunnuksilla B40 ja B42.
Onkohan siitä lehdestä sitten useammankinlaisia versioita? Minun hallussani olevissa kappaleissa samasta asiasta kerrotaan, että autot 816 - 825 korvasivat autot 710 sekä 713 - 721. Autojen 711 ja 712 kohtalosta ei sanota suoraan mitään. Nyttemmin on toki tarkentunut, että 711 on yksi poistuneista. Alkujaan sen oli suunniteltu jäävän taloon.Viimeisin Raitio-lehti kertoi, että HelBille itselleen jäisi satsista 710 - 721 numerot 711 ja 712.
Onkohan siitä lehdestä sitten useammankinlaisia versioita? Minun hallussani olevissa kappaleissa samasta asiasta kerrotaan, että autot 816 - 825 korvasivat autot 710 sekä 713 - 721. Autojen 711 ja 712 kohtalosta ei sanota suoraan mitään. Nyttemmin on toki tarkentunut, että 711 on yksi poistuneista. Alkujaan sen oli suunniteltu jäävän taloon.
Onko tämä raitio lehti joku internet lehti?
Tuo 711 on ARK:n mukaan Airpro Oy Vantaa. Onko se sama kuin Finavia ? Vai joku muu kentällä toimiva ?
Ajossa sarjasta 710-721 olen enää nähnyt autot 712 ja 721. 718:n ja 719:n tilannetta en tiedä. 720 oli nähty Varhassa HelBin tunnukset poistettuina.Onkohan siitä lehdestä sitten useammankinlaisia versioita? Minun hallussani olevissa kappaleissa samasta asiasta kerrotaan, että autot 816 - 825 korvasivat autot 710 sekä 713 - 721. Autojen 711 ja 712 kohtalosta ei sanota suoraan mitään. Nyttemmin on toki tarkentunut, että 711 on yksi poistuneista. Alkujaan sen oli suunniteltu jäävän taloon.
On se hienoa kun vain vuoden ikäiset autot pääsevät tuollaisiin bussien eläkeläishommiin!Airpro on Finavian tytäryhtiö, joka hoitaa Finavian lentokenttien maapalveluja. Eiköhän myös ex-HelBit 714 - 716 ole Airpron nimissä.