Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
-> KA?? Vai olisiko jotain muita autoja? Naapuriforumilla oli maininta joistain KA:n Veolialta hankkimista City M:stäVeolian City M:t 120, 130, 274 ja 276 ovat Tuupakassa ilman Buscomeja.
-> KA?? Vai olisiko jotain muita autoja? Naapuriforumilla oli maininta joistain KA:n Veolialta hankkimista City M:stä
Mitä vielä! Hetero-Scaniat ovat oikein ruudikkaita ralliautoja, oikein hyviä iloisia autoja ajaa! Kuten myös vielä toistaiseksi linjapalvelustaan jatkavat nuoremmat Hintit.
9536 taisi jo pitkin kevättä vain lojua ruudussaan vikaantuneena. 9542:ssa taitaa olla Suomen Kuivalehden mainos, siksikö hengissä? Koskelassa ollunna hän.Helbin carrus city L-autoista 9528-9542 on jäljellä enää autot 9536 ja 9542, loput poistettu.
Myös on BusComit viety B10L/CityU -autoista 9523-27
Kyseiset autothan ovat niitä STA:n uukkareita, joissa on pariovet myös takana ja mm. siitä syystä niissä on vain 35 istumapaikkaa. Näin pienellä kapasiteetillä varustettu auto ei oikein sovellu kovin hyvin millekään linjalle.... Mutta hyväkuntoisina varmasti menevät kaupaksi. Eri puolella Suomea olisi varmastikin kysyntää tällaisille.Miksi? Mielestäni toimivat ihan hyvin...
Helbin carrus city L-autoista 9528-9542 on jäljellä enää autot 9536 ja 9542, loput poistettu.
Kyseiset autothan ovat niitä STA:n uukkareita, joissa on pariovet myös takana ja mm. siitä syystä niissä on vain 35 istumapaikkaa. Näin pienellä kapasiteetillä varustettu auto ei oikein sovellu kovin hyvin millekään linjalle.... Mutta hyväkuntoisina varmasti menevät kaupaksi. Eri puolella Suomea olisi varmastikin kysyntää tällaisille.
No en kyllä itse ymmärrä miksi nuo poistettiin, mutta esim Omni-shityt, joissa on aivan sama ongelma, jäivät vielä ajoon. Kyllä mielestäni uukkarit voittavat mennen tullen nuo Omni-shityt; Varmaan Menevät paremmin kaupaksikin.
Miksi ihmeessä silti ostetaan 35-paikkaisia Man Lion's citejä?
Eihän noissa 2-2-2-ovisissa 2-akselisisissa ole muuta ongelmaa kuin se, että niitä ei viitsitä sijoittaa oikeille linjoille ei tilaajatasolla (mm. vaatimukset ja bonukset; LE-kaluston huokeus ilmeisesti ajaa kokomatalan kaluston etujen yli jopa kovan vaihtuvuuden keskustalinjoilla) eikä tuottajatasolla (tarjoukset ja käytännön sijoitukset: pätkä-Maneja moottoritielinjoilla?!).