vristo
Tunnistettu jäsen
- Liittynyt
- 28 Kesäkuu 2005
- Viestit
- 4,136
Vs: Uudet bussit, vuodenvaihde 2009/2010
Olen tästä sanonut ennenkin, mutta nyt kuin noiden MaxCien työpäivät Helbillä näyttävät olevan luetut, niin kertaan vielä:
Kun vielä matkustatte Helbin MaxCilla 9518, niin kohdelkaa sitä varoen ja kunnioittavasti, sillä se on allekirjoittaneen aikanaan Katrineholmista Helsingin Konalaan ajama bussi.
Itseasiassa mun piti alunperin ajaa auto 9522, mutta se jouduttiin jättämään heti alkuunsa Scanian tehtaille matkan alkumetreillä ilmenneen vaihteiston hidastinvian vuoksi. Niinpä toin sitten sensijaan em. 9518 ja tämä 9522 tuli sitten muutamia päiviä myöhemmin Helsinkiin.
Oli suuri kunnia ja erittäin mielenkiintoista osallistua aikanaan noiden Helsingin viimeisten oikeiden katurien hankintaprosessiin.
Linjapalveluksessa ne olivat allekirjoittaneella parhaimmillaan linjoilla h17 ja h55, jolloin niitä ajetiin Koskelan varikolta, jonka silloisen MaxCit 9509-9515 olivat kaikkein parhaimmassa kunnossa ja iskussa. Niitä pidettiin hyvin ja omasta mielestäni ei työkalu paljoa paremmaksi tule, kun kuljettajan (minun) ja työkalun välinen yhteistyö ja harmonia oli niiden kohdalla parhaimmillaan. Erityisesti yksilö 9512 oli usein minun ajamissani vuoroissa.
Olen tästä sanonut ennenkin, mutta nyt kuin noiden MaxCien työpäivät Helbillä näyttävät olevan luetut, niin kertaan vielä:
Kun vielä matkustatte Helbin MaxCilla 9518, niin kohdelkaa sitä varoen ja kunnioittavasti, sillä se on allekirjoittaneen aikanaan Katrineholmista Helsingin Konalaan ajama bussi.
Itseasiassa mun piti alunperin ajaa auto 9522, mutta se jouduttiin jättämään heti alkuunsa Scanian tehtaille matkan alkumetreillä ilmenneen vaihteiston hidastinvian vuoksi. Niinpä toin sitten sensijaan em. 9518 ja tämä 9522 tuli sitten muutamia päiviä myöhemmin Helsinkiin.
Oli suuri kunnia ja erittäin mielenkiintoista osallistua aikanaan noiden Helsingin viimeisten oikeiden katurien hankintaprosessiin.
Linjapalveluksessa ne olivat allekirjoittaneella parhaimmillaan linjoilla h17 ja h55, jolloin niitä ajetiin Koskelan varikolta, jonka silloisen MaxCit 9509-9515 olivat kaikkein parhaimmassa kunnossa ja iskussa. Niitä pidettiin hyvin ja omasta mielestäni ei työkalu paljoa paremmaksi tule, kun kuljettajan (minun) ja työkalun välinen yhteistyö ja harmonia oli niiden kohdalla parhaimmillaan. Erityisesti yksilö 9512 oli usein minun ajamissani vuoroissa.
Viimeksi muokattu: