Kalustopoistot 2009

"AUTO MYYDÄÄN TARJOUSTEN PERUSTEELLA. ", joten ei tuo alvillinen 3000€ taida olla kokototuus.

Tosin Suomessa voi tuottaa ongelmia löytää uusi koti matalalattiaiselle telikaupunkiautolle, niille ei välttämättä kovin monia ottajia löydy.
 
18.5 Tkl:
Tkl #219 oli hajonneena Itsenäisyyden kadulla pysäkillä 0516 klo 15:25 aikoihin. Syynä oli keittänyt yli. Noin klo 16:40 paikkaaman tuli auto #271.
Kuinkahan usein toi on viime aikoina keitelly? Jos vaikka on konevika siinä, niin en ihmettelisi intoa myydä pois..
 
Kuinkahan usein toi on viime aikoina keitelly? Jos vaikka on konevika siinä, niin en ihmettelisi intoa myydä pois..

Jos nyt en väärin muista, niin jotain konevikaa tuossa ko. yksilössä on. Taisi olla yksi niistä, jotka tekee painetta jäähdytysjärjestelmään, eli koneremontti olis luultavasti edessä.
 
Vieläkö ehditte, arvon harrastajat, montakin autoa poistamaan viime vuoden puolella? Tuntuu hankalalta yhtälöltä etenkin niiden autojen osalta, joilla on linjaakin ajeltu vuonna 2010 :)
 
Vieläkö ehditte, arvon harrastajat, montakin autoa poistamaan viime vuoden puolella? Tuntuu hankalalta yhtälöltä etenkin niiden autojen osalta, joilla on linjaakin ajeltu vuonna 2010 :)

Mitä autoja tarkoitat? :D
 
Mitä autoja tarkoitat? :D

Edellinen kommentoija todennäköisesti tarkoitti tilannetta, jossa kalenterin mukaan eletään vuotta 2010, ja ketjun otsikon perusteella tässä jutellaan poistoista vuodelta 2009. Joten eiköhän laiteta seuraavat viestit uuteen lirpakkeeseen. ;)
 
Viimeksi muokattu:
Jos tyhmiä kysymyksiä saa esittää, niin on kenellä mitään tietoa mitä näille laitoksen proto-Scaloille(121+122) on tapahtunut poiston jälkeen? Itseltäni näiden autojen kohtalo on mennyt jotenkin ohi...
 
Jos tyhmiä kysymyksiä saa esittää, niin on kenellä mitään tietoa mitä näille laitoksen proto-Scaloille(121+122) on tapahtunut poiston jälkeen? Itseltäni näiden autojen kohtalo on mennyt jotenkin ohi...

Itsenkin piti tätä kysyä mutta ainakin auto #121 meni takaisin tehtaalle Södertäljeen?
 
Itsenkin piti tätä kysyä mutta ainakin auto #121 meni takaisin tehtaalle Södertäljeen?

Juurikin näin. Samaan paikkaan suuntautui myös #122:n matka sen oikean etukulman otettua kontaktia toisen linjurin kanssa hallin pihalla siinä määrin, ettei sitä enää lähdetty korjaamaan.

Noita tuskin tosiaan tullaan enää tuollaisenaan näkemään missään, protoja kun olivat. Näihinhän ei huolto saanut itse tehdä juurikaan mitään korjauksia. Jopa jäähdytinnesteet käytiin lisäämässä Scanialla.
 
Noita tuskin tosiaan tullaan enää tuollaisenaan näkemään missään, protoja kun olivat. Näihinhän ei huolto saanut itse tehdä juurikaan mitään korjauksia. Jopa jäähdytinnesteet käytiin lisäämässä Scanialla.
Ettei vain olisi jo Södertäljessä pojat pistäneet atomeiksi ja tutkineet mitä olivat Tampereen visiitillään syöneet... Jälleenrakennus lie jäänyt toteutumatta
 
Ettei vain olisi jo Södertäljessä pojat pistäneet atomeiksi ja tutkineet mitä olivat Tampereen visiitillään syöneet... Jälleenrakennus lie jäänyt toteutumatta

jo tuon ovat havainneet hyväksi menetelmäksi ,voisivat samaa reittiä seurata Södertäljeen myös loputkin rakastamme TKL-Scalat - tai niille nurkille Kolmårdeniin sarvikuonojen puskumaaleiksi.
 
Takaisin
Ylös