Kalustopoistot 2013

Mitä Anderssonin GD:ille 56, 61 ja 62 kävi? Menivätkö Turkuun vai seisovatko nyt odottelemassa uusia kuvioita?
 
Oiskohan palautettu Nordea Rahoitukselle.. ? :D

Lieneekö se ihan niin yksioikoista? Käytännössähän kyse olisi silloin kaupan purusta, eikä pätevä syy ole varmastikaan "kun ei me tarvita niitä"? Ja silloinkin autot jäisivät maahatuojan käsiin. Käytännössä Nordea on vain lainannut rahaa Ostajalle, joka on ostanut tuotteen Myyjältä, joka itse asiassa tässä tapauksessa on yksi ja sama :D Kuitenkin Kiinalaisetkin ovat halunneet siivun Nordean rahoista, jotka ostaja on lainannut. Anderssonin Gd-bus oy on siis vain välikäsi. Tai sitten en ymmärrä jotain palasta tästä ketjusta.
 
Andersson 62 seisoi viimeviikolla Loimaalla Auto- ja koneliike AKR.n pihalla. Samalla pihalla tönötti myös wanhat Westendit: 39, 40, 41, 42, 44, 50 ja 69
 
Käytännössä Nordea on vain lainannut rahaa Ostajalle, joka on ostanut tuotteen Myyjältä, joka itse asiassa tässä tapauksessa on yksi ja sama :D

Eivät ole yksi ja sama, sillä GD:t 56, 61 ja 62 Westendin Linja ehti liisata Nordea Rahoitukselta, ennen kuin Nordea laittoi rahahanat kiinni. Ja ne siis palautuivat Nordealle, kun WL teki konkurssin - tosin Andersson liisasi ne heti perään, mutta nähtävästi vain kesäkuun puoliväliin asti.
 
Tammikuussa poistettu HelB 9857 (rek. TIN-922) seisoi tänään Myllymäen kuljetuksen pihassa. Sinne siis ilmeisesti siirtynyt.
 
Nobinat 692 ja 693 olivat tänään Länsisatamassa lähdössä Viroon. Menivät ilmeisesti yli klo 13.30 lähteneellä Superstarilla.
 
Nobinat 692 ja 693 olivat tänään Länsisatamassa lähdössä Viroon. Menivät ilmeisesti yli klo 13.30 lähteneellä Superstarilla.

Harmi että Viroon menivät, Veolia olisi voinut ostaa nuo takaisin ja korvata niillä pahimpia teli-ikaruksia sarjasta 316-333. Kyllä nuo teli-volvot ovat mielestäni paljon paremmassa kunnossa kuin osa vuotta nuoremmista ikaruksista.
 
Harmi että Viroon menivät, Veolia olisi voinut ostaa nuo takaisin ja korvata niillä pahimpia teli-ikaruksia sarjasta 316-333. Kyllä nuo teli-volvot ovat mielestäni paljon paremmassa kunnossa kuin osa vuotta nuoremmista ikaruksista.

Noiden vanhempien 8700 Volvojen ylläpitokulut ovat vaan moninkertaiset perus-Ikarukseen verrattuna. Siksi Nobinakin hylkäsi sarjan 410-412 jo pari vuotta sitten. Öljyä ja naftaa palaa kohtuuttomasti ja sähkövikaa riittää sähkövian perään :( Sääli sinänsä, kun ne ovat ajolleen ja matkustusmukavuudeltaan aika mukavia :) ja nuo Jokerit olivat vielä sisältä aika hyvässä kunnossa, eihän niillä ajettu montaakaan kymmentä tuhatta viimeseen viiteen vuoteen
 
Harmi että Viroon menivät, Veolia olisi voinut ostaa nuo takaisin ja korvata niillä pahimpia teli-ikaruksia sarjasta 316-333. Kyllä nuo teli-volvot ovat mielestäni paljon paremmassa kunnossa kuin osa vuotta nuoremmista ikaruksista.
Taisi mennä hakemaan vain väriä päälleen. Netin kalustolistoilla tiedetään että Paunu ja Länsilinjathan noi hankki.
 
Takaisin
Ylös