Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Itse en henkilökohtaisesti näe mitään väärää siinä jos hieman tallaakin painaa ja muuten ajaa liikennesääntöjen mukaan.
Jos ammattikuljettaja ajaa bussilla matkustajat mukana 30km/h alueella 60km/h, niin voisi joku toinen ammatti olla sopivampi. Tästä asiasta ei liene synny pitkää väittelyä ketjussa.
Jos ammattikuljettaja ajaa bussilla matkustajat mukana 30km/h alueella 60km/h, niin voisi joku toinen ammatti olla sopivampi. Tästä asiasta ei liene synny pitkää väittelyä ketjussa.
Kyllä se reittiloki vaan sanoo, että Malminkartanon aseman kohdalla nopeutta on ollut 64km/h. En tiedä onko siinä enää 50km/h nopeusrajoitusta, kuten googlen katunäkymissä on 10 vuotta sitten, kun helsingin karttapalvelusta en löydä nopeusrajoituksia. Vantaan puolella Kaivokselan Lidlin kohdalla nopeutta on taas 60km/h ja siinä rajoitus on 40km/h.
Toivottavasti laitoit palautetta kuljettajasta. Tuollaiset idiootit tahraavat koko alan maineenIhan samalla tavalla mentiin äsken Konalasta Kaivokselaan linjan 30 kyydissä. Vihdintien ja Kaivokselan Lidlin välistä menoa voisi jo liioittelematta kuvata järjettömäksi. Auton numero oli 1247 ja tähkätien pysäkiltä lähdettiin 18:15.
Mutta tämä nyt oli yksi niistä joukkoliikennekokemuksista, joita nykyään on 1 tuhannesta.
Linkkerissä tulee aina se ongelma että pitää lähteä myöhässä koska ei kerkeä lataamaan autoa 6 minuutin käännöillä. Sekin on varmaan yksi syy miksi niillä ei ajeta linjaa 23 kun vain yhdellä autolla ruuhkassa. Se että tulee kiire lataamaan autoa ylinopeutta hyödyntäen ei yhtään auta. Yhtä paljon akkua se silti kuluttaa. Hyvä rullaus ja taloudellinen ajo sensijaan antaa pelivaraa koska auto lataa hieman moottorijarrua käyttäessäNoista nivelistä sen verran, että nyt kuskit ovat jäiden jälkeen oppineet ajamaan hieman vauhdikkaammin. Tuntuu hieman eri tavalla kuin normidösissä. Onko sitten tilattu liian vähän autoja hoitamaan autokierto vai eikö akut jaksa?
Kyllä se reittiloki vaan sanoo, että Malminkartanon aseman kohdalla nopeutta on ollut 64km/h. En tiedä onko siinä enää 50km/h nopeusrajoitusta, kuten googlen katunäkymissä on 10 vuotta sitten, kun helsingin karttapalvelusta en löydä nopeusrajoituksia. Vantaan puolella Kaivokselan Lidlin kohdalla nopeutta on taas 60km/h ja siinä rajoitus on 40km/h.
Linkkerissä tulee aina se ongelma että pitää lähteä myöhässä koska ei kerkeä lataamaan autoa 6 minuutin käännöillä. Sekin on varmaan yksi syy miksi niillä ei ajeta linjaa 23 kun vain yhdellä autolla ruuhkassa. Se että tulee kiire lataamaan autoa ylinopeutta hyödyntäen ei yhtään auta. Yhtä paljon akkua se silti kuluttaa. Hyvä rullaus ja taloudellinen ajo sensijaan antaa pelivaraa koska auto lataa hieman moottorijarrua käyttäessä
Tuskin on 30km/h ylitystä tullut ja ennen oli aivan normaalia että kuskit painoi kaasua mutta ei enää tänä päivänä.