Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Mutta Flirtien värityksestä päätettiin YTV:n vielä ollessa voimissaan. Kyljen raidoista vihreä on YTV:n vihreä ja sininen (protoyksiköissä) HKL:n sininen.
Jo tammikuussa 2011? Millonkas HSL-bussien tilaajaväreistä päätettiinkään?
http://web.archive.org/web/20110112022634/http://www.junakalusto.fi/site
Ja ensimmäisessä kahdessa yksilössä oli alun alkaen jopa YTV-logot: http://vaunut.org/kuva/53710
Ja Junakalusto Oy:n logot. Eikös niistä luovuttu sarjajunien myötä?
Sm5 #1 ja #2 edelleen junakalusto oy:n logotJa Junakalusto Oy:n logot. Eikös niistä luovuttu sarjajunien myötä?
HSL:n hallitus käsittelee tänään ensimmäisen sarjan Sm5-junien teippaamista violeteiksi http://hsl01.oncloudos.com/cgi/DREQUEST.PHP?page=meetingitem&id=2019581-8
Uudelleenteippaaminen alkaisi aikaisintaan ensi elokuussa ja olisi valmis vuoden 2020 loppuun mennessä.
Esimerkiksi se, että nykyisellään Sm5-kalustolla ajettava junavuoro voidaan korvata vaikkapa Sm4-kalustolla. Kilpailevan yrityksen operoidessa Sm5-junia, näin tuskin tapahtuu.
2014-vuoden jälkeen Sm4-kalusto (?), 2016-vuoden jälkeen Sm1-kalusto ja 2017-vuoden jälkeen Sm2-kalusto eivät ole olleet HSL-liikenteen käytössä. Sm1 itse asiassa ei ole 2016 jälkeen ollut ollenkaan linjalla ja on sittemmin kahta yksikköä lukuun ottamatta romutettu. Sm5-junilla ajettuja vuoroja ei enää vähään aikaan ole voinut korvata muulla kalustolla ja eiköhän niistä 81 yksiköstä aina joku löydy tilalle jos yksi Flirtti hajoaa.
Sm1 itse asiassa ei ole 2016 jälkeen ollut ollenkaan linjalla ja on sittemmin kahta yksikköä lukuun ottamatta romutettu.