Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Tai LSL-väreihin, mikäli ovat siis tulossa LSL:n liikenteeseen?
Orimattilassa nuoret vaativat halvempia bussilippuja http://yle.fi/uutiset/bussilippujen_hinnat_narastavat_nuoria_orimattilassa/7404035
Joo mutta oliko pakko mennä lisäämään vuorotarjontaa noinkin rajusti? Mielestäni parempi vaihtoehto olisi ollut huomattavasti maltillisemmat lisäykset ja höllemmät kalustovaatimukset sekä samalla halvemmat liput. Ja edelleenkään en tajua mihin teliautoja tarvitaan niinkään montaa mitä tuli. Ehkä jollain 3- ja 4- linjojen ruuhkassa saattavat olla tarpeen mutta ei ehkä muuten.Lahden kaupungissa kuulemma taloustilanne heikko, sen takia varmaan Lahdessakin 3-6 Km kertalippu maksaa aikuiselta 3,40 Euroa tuo uutinen oli Orimattilan otsikolla mut molemmat ihan ryöstöhintoja.
Joo mutta oliko pakko mennä lisäämään vuorotarjontaa noinkin rajusti? Mielestäni parempi vaihtoehto olisi ollut huomattavasti maltillisemmat lisäykset ja höllemmät kalustovaatimukset sekä samalla halvemmat liput. Ja edelleenkään en tajua mihin teliautoja tarvitaan niinkään montaa mitä tuli. Ehkä jollain 3- ja 4- linjojen ruuhkassa saattavat olla tarpeen mutta ei ehkä muuten.
Olihan tämä arvattavissa. Mikä ihmeen järki oli ylipäätään lisätä liikennettä näinkin rajusti? Kyllähän karsimista voisi tehdä enemmänkin kuin tuolla mainitulla summalla. Esimerkiksi linjat 2 ja 3 kulkemaan ruuhka-aikojen ulkopuolella puolen tunnin välein, myös lauantaisin. Linja 6 pois ja 32 hoitamaan Kujalan yhteydet kuten ennenkin, samoin linjalta 11 voisi hyvin karsia vuoroja vaikkapa lopettamalla pyhäliikenne kokonaan, kun reittiäkään ei vielä pitkään aikaan tarvi siirtää Kytölään.
Ja jatkuu... http://www4.lahti.fi/ktwebbin/ktpro...=18&elin=JOUKLIIK&lis=1&pvm=2.9.2014 16:00:00
"Talousarvioehdotuksessa on esitetty säästökohteet Lahden sisäiselle joukkoliikenteelle:
x Joukkoliikenteen lippujen hintojen korotus (2%/vuosi joka vuosi, 2017 arvio) 200 000€ säästö / 2015
x Joukkoliikenteen palvelutason lasku 5% vuodessa joka vuosi 600 000€ säästö / 2015"