Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Jos näin tosiaan asia on, niin voipi hyvinkin olla, että 109 ja 161 nousevat vielä haudoistaan! :wink:Ozzy sanoi:Ja nyt on sitten Lauttis ostanut Artturi Anttilan...
109:n voiskin laittaa Pori-Jyväskylä -pikaan...TC6-Z3 sanoi:niin voipi hyvinkin olla, että 109 ja 161 nousevat vielä haudoistaan! :wink:
Tämän tosiasian valossa lienee sitten aihetta pieneen kuvakimaraan neljän kuvan voimin.Ozzy sanoi:Ja nyt on sitten Lauttis ostanut Artturi Anttilan...
Tähän mennessä ovat päätyneet tai päätymässä "hautaan". Ammattiliikenteessä siis näitä ei tulla näkemään.Ozzy sanoi:Onkos sulla Killeri tietoa, onko joku /jotkut noista myyty jollekin
toiselle kotimaiselle firmalle?
Taisivat vaan olla ihan mätiä...LHB sanoi:Ihan hyviä pelejähän nuo 2-3 ensimmäistä. :shock:
Ei se nyt ihan noinkaan ole.Juhiz sanoi:Autohan oli suht uusi LA:n rivissä kun se oli vuodelta 1988.
Artturi Anttilan kaluston keski-ikä näytti olevan kaupantekoaikaan lokakuussa noin 18,3 vuotta.bassman sanoi:Keski-ikä on yhtiössä ihan sama, kuin muillakin kaikenlaista liikennettä harjoittavissa onnikavirmoissa.
Niin ja pikavuorokalusto taitaa olla valtakunnan tuoreinta tällä hetkellä. Mikään muu yhtiö ei ole hankkinut viimeisen 2 vuoden sisällä 15 uutta pika-autoa.bassman sanoi:Keski-ikä on yhtiössä ihan sama, kuin muillakin kaikenlaista liikennettä harjoittavissa onnikavirmoissa.
Taitaa mennä aika moni firma ohi kun lasketaan koko konsernin autojen keski-ikä...TC6-Z3 sanoi:Niin ja pikavuorokalusto taitaa olla valtakunnan tuoreinta tällä hetkellä. Mikään muu yhtiö ei ole hankkinut viimeisen 2 vuoden sisällä 15 uutta pika-autoa.
Tosin Koiviston Auto saattaa mennä ohi 20 uudella pika-autollaan?