- Liittynyt
- 24 Lokakuu 2007
- Viestit
- 2,238
Miten niin? Ei kai tehtävään haeta fillarikommunistia? Eduksi olisi laaja kokemus kaikesta liikenteestä, myös autoilusta. Lisäksi tehtävään valitun pitää valintansa jälkeen perehtyä kunnolla kaikkien ammattikuljettajien työnkuvaan. (ratikka-, bussi-, kuorma-auto-, paku-, ja taksikuskit.)
Hyvät valoetuudet eivät olennaisesti haittaa muuta liikennettä, jotta päästöt ja aikahäviöt eivät lisäänny tarpeettomasti. Toivottavsti tehtävään valittavalla on oikea asenne tähän puoleen.
Valittavan henkilön tulisi olla halukas kehittämään voimakkaassti joukkoliikennettä. Haitallista olisi jos valittava henkilö tekee matkansa henkilöautolla. Sen sijaan joukkoliikennekokemus matkustajana auttaa työssä oleellisesti, kun itse konkreettisesti kokee, missä joukkoliikenneväline seisoo turhaan yksityisautojen seassa.