- Liittynyt
- 26 Kesäkuu 2008
- Viestit
- 546
Siis Ålandsfärjan tulee olemaan Expedition. Rosella pysyy ensi kesään ja Viking ACDC:n tuloon asti Maarianhamina-Kapellskär -reitillä... saa nähdä mihin sitten päätyy.M/S Rosella tulee olemaan M/S Expedition.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Siis Ålandsfärjan tulee olemaan Expedition. Rosella pysyy ensi kesään ja Viking ACDC:n tuloon asti Maarianhamina-Kapellskär -reitillä... saa nähdä mihin sitten päätyy.M/S Rosella tulee olemaan M/S Expedition.
Eli seuraava kysymys: mihinkäs m/s Ålandsfärjan on sitten mennyt m/s Rosellan tieltä?
Rosella pysyy ensi kesään ja Viking ACDC:n tuloon asti Maarianhamina-Kapellskär -reitillä... saa nähdä mihin sitten päätyy.
Siis Ålandsfärjan tulee olemaan Expedition...
Oman kokemukseni mukaan Tallinkin Tallinna-Tukholma -linjalla (siis Baltic Queenin normaalilinja, jos joku ei sitä tiennyt) palvelun taso on jostain syystä parempaa kuin Helsinki-Tallinna -linjalla. Enkä nyt sano, että palvelu oli jälkimmäiselläkään kauttaaltaan huonoa, mutta ainakin itselläni on Tallinkin Hel-Tal väliltä huonoja kokemuksia on enemmän kuin muilta linjoilta ja varustamoilta.Tuli testattua ja havaittua, että virolaisen miehistön palveluasenne oli paljon parempi, mitä Tallinkin suomenlipullisilla laivoilla (Silja Serenade ja Europa). Ehkäpä houkuttimena oli virolaisille tilapäisesti maksettu suomalaisen tessin mukanen palkka!
Ehkäpä houkuttimena oli virolaisille tilapäisesti maksettu suomalaisen tessin mukanen palkka!
Arvelisin, että suurempi syy matkustajien "laatuerossa" johtuu matkan pituudesta. Tukholma-Tallinna on kuitenkin pituudeltaan Tukholma-Helsinki -välin luokkaa, ja tästä johtuen varmaankin myös lippujen hinnat ovat korkeammat.Luultavasti risteilyn toisen pään sijoittuminen Ruotsiin Suomen sijaan vaikuttaa myös matkustajien laatuun, joka voi vaikuttaa edelleen myös palvelun laatuun.