En vastaa Korkin kysymykseen, vaan hämmennän kysymystä vielä entisestään.
Hyvinkää (45 120 asukasta) lienee myös Suomen sarjassa eräänlainen ennätys: meikäläisittäin varsin suuri kaupunki, jossa rautatieasema on ydinkeskustassa ja jossa silti yksikään kaukojuna ei pysähdy. Sen sijaan ne pysähtyvät 12 km päässä sijaitsevalla Riihimäellä (28 621 as.), mikä on historiallisesti ymmärrettävää Riihimäen risteysasemastatuksen takia. Voisikohan tuota juttua miettiä nyt uusiksi, kun oikorata on tehnyt Riihimäestä selvästi vähemmän merkittävän?
Hyvinkää (45 120 asukasta) lienee myös Suomen sarjassa eräänlainen ennätys: meikäläisittäin varsin suuri kaupunki, jossa rautatieasema on ydinkeskustassa ja jossa silti yksikään kaukojuna ei pysähdy. Sen sijaan ne pysähtyvät 12 km päässä sijaitsevalla Riihimäellä (28 621 as.), mikä on historiallisesti ymmärrettävää Riihimäen risteysasemastatuksen takia. Voisikohan tuota juttua miettiä nyt uusiksi, kun oikorata on tehnyt Riihimäestä selvästi vähemmän merkittävän?