Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Kun K11 nivelet tuli niin yrityksen johto retosteli kuinka näillä on tarkoitus ajaa ainakin 20 vuotta.Tuskin korvaavat B13 ja B15 mallisia, mutta K9 ja K11 resut tuskin montaa vuotta enää Nobinalla pysyvät. Kuulemani mukaan K11 BYD:t ovat "loppuun kuluneita," mikä kuulostaa kyllä realistiselta, huomioon ottaen merkin tunnetun heikon laadun. BYD bussit usein toimivat, mutta parannettavaa laadussa löytyy lähes jokaisesta yksilöstä, erityisesti vanhemmista malleista. Heikohkon laadun lisäksi monissa BYD sarjoissa on kuulemma uusittu kokonaan vetoakselien navat ja/tai jarrujärjestelmä.
Edelleen varsin koomista ja välillä vaikuttaa, että johtoportaan hattaralandia tuosta tuloksesta on edelleen voimissaanKun K11 nivelet tuli niin yrityksen johto retosteli kuinka näillä on tarkoitus ajaa ainakin 20 vuotta.
Näinhän se on mennyt eikös... Hiljaisia (kröhöm...), huolella valmistettuja"Bussit vastaavat pohjoismaisia laatuvaatimuksia luotettavasta, turvallisesta ja vastuullisesta julkisen liikenteen kalustosta. Lisäksi ne ovat hiljaisia, siistejä ja huolella valmistettuja." -Nobina 9.8.2021
No kyllähän ne sen 20-vuotta kestävät, jos he niitä korjailevat sen ajan ja eliniän loppupuolella pitävät sitten mahdollisimman paljon varikolla.Kun K11 nivelet tuli niin yrityksen johto retosteli kuinka näillä on tarkoitus ajaa ainakin 20 vuotta.
Huolella valmistettu hajoamaan käsiinNäinhän se on mennyt eikös... Hiljaisia (kröhöm...), huolella valmistettuja![]()
Jeps, tuo olikin tuossa aiemmin linkkaamanani. Tuossa puolentoista minuutin kohdilla alkaa olla kyllä melkoisen rujo äänimaailmaNobina 1268 viime vuonna. Videota kuvatessani totesin mielessäni että ai niin, vielähän kyseisellä autolla ajetaan 17 vuotta.
Näin olen käsittänyt, että BYD olisi akkuteknologiassa suunnilleen maailman parhaita, ja alunperin nimenomaan akkujen valmistaja joka alkoi sittemmin valmistaa autoja. Viime vuosina BYD:n henkilöautot ovat olleet Euroopassa suosittuja, mielenkiintoista nähdä, ovatko ne yhtä huonolaatuisia.BYD valmisti aikaisemmin mm. akkuja Nokian matkapuhelimiin. Olisiko siinä yksi syy miksi niitä tuli?
Akut taitaa noissa BYD busseissa olla parempia kuin muissa sähköbusseissa.
No joo, sen verran korvia vihlova äänimaailma niissä, että tuskin edes kuulonsuojaimet auttavat.Näihin aiemmin mainittuihin kuulokkeet korvissa hiippaileviin kuuluvana voin todeta, että eipä kuulokkeiden vastamelutoimintokaan noissa rotiskoissa matkustaessa pelasta kuulosta juuri mitään.
No säilyypä liha tuoreempanaTulipa muuten muistona mieleen, että en ole tainnut tuossa autossa talvella matkustamisen jälkeen olla joutunut bussissa palelemaan, kyseessä siis niin pakastimeen verrattavissa oleva yksilö kun vain voi olla…
Tämä 1268 ei kyllä vedä mitään vertoja 1281:n äänimaailmalle, joka kuulostaa enemmän itäeurooppalaiselta johdinautolta, kuin kiinalaiselta sähkönivelbussilta.Nobina 1268 viime vuonna. Videota kuvatessani totesin mielessäni että ai niin, vielähän kyseisellä autolla ajetaan 17 vuotta.![]()
U-Yutong on takana istuessa hieman äänekkäämpi kuin E-sarja.Onkohan Yutong ja Volvo foorumilaisten kokemusten mukaan yleisesti hiljaisempia matkustamossa?
Äläs nyt, siinähän on selkeästi vain McLarenilta lainattu äänisyntikka, että saadaan formulamaista tunnelmaa korostamaan kuljettajien ralliajotyyliä.Tämä 1268 ei kyllä vedä mitään vertoja 1281:n äänimaailmalle, joka kuulostaa enemmän itäeurooppalaiselta johdinautolta, kuin kiinalaiselta sähkönivelbussilta.