Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Bussit ovat saaneet säilyttää edellisen sijoituspaikkakuntansa tilaajan värit.Minkä takia muutama Nobinan auto on tällaisissa väreissä?
Bussit ovat saaneet säilyttää edellisen sijoituspaikkakuntansa tilaajan värit.
Mitä mieltä HSL on tästä?
Luulisin, että HSL vaatii, että vain HSL-alueelle uutena hankittaviin busseihin pitää maalata tilaajavärit.
Juuri näin. Jos katsoo alkuperäistä päätöstä http://hsl01.hosting.documenta.fi/cgi/DREQUEST.PHP?page=meetingitem&id=2010240-3, niin vaatimus koskee vain uusia siirtymäajan, joka kestää 9-16 vuotta, jonka jälkeen tilaajaväritys vaaditaan kaikilta busseilta. En kylläkään tiedä onko siirtymäajan lopetusajankohdasta tehty päätöstä, tai jos sellainen aijotaan erikseen tehdä.
Eikös tässä ollut tilaane siitä, että Nobina ei saanut uusia busseja hankituksi ennen voittamaansa liikenteen aloittamista, joten hankki käytettyjä. Se, miksi niitä käytetään edelleen, kyllä ihmetyttää.
+tulli, 16%, tapauksissa, jossa tulevat EU-alueen (kuten Norja) ulkopuolelta.Nimenomaan näitä tarjottiin sopimuksessa, ilmeisesti jäivät Norjasta ylimääräiseksi? Monikansallisella yrityksellä on ässä hihassa tällaisessa tilanteessa käytetyn kaluston suhteen: sitä saa periaatteessa viranomaismaksujen hinnalla.