Mielenkiintoinen ja viihdyttävä keskustelu!
Itse ajaisin HSL -paikkuria seuraavanlaisella kalustolla:
Pitkiin kaaviopaloihin telikalustoa. Omaa silmää miellyttää Golden Dragon -telit. Niitä siis kourallinen.
Ruuhkaan jokin kätevä ja luotettava 2-akselinen - vaikka Crossway LE. Pari siis niitäkin.
Jotain varakalustoakin varmasti pitäisi olla... kevyesti sisäänajettua 1900 -luvun lopun matalaa Carrus-Volvoa olisi hyvin tarjolla. Semmoisia siis pitkänä ja pätkänä.
Autot luonnollisesti tilaajavärityksessä ja jäähdytysilmastoituina, vähintään EEV -päästötasoisina.
Puikkoihin pätevät kuljettajat ja mahdollisuuksien mukaan itse linjalle myös pyörimään.
Itse ajaisin HSL -paikkuria seuraavanlaisella kalustolla:
Pitkiin kaaviopaloihin telikalustoa. Omaa silmää miellyttää Golden Dragon -telit. Niitä siis kourallinen.
Ruuhkaan jokin kätevä ja luotettava 2-akselinen - vaikka Crossway LE. Pari siis niitäkin.
Jotain varakalustoakin varmasti pitäisi olla... kevyesti sisäänajettua 1900 -luvun lopun matalaa Carrus-Volvoa olisi hyvin tarjolla. Semmoisia siis pitkänä ja pätkänä.
Autot luonnollisesti tilaajavärityksessä ja jäähdytysilmastoituina, vähintään EEV -päästötasoisina.
Puikkoihin pätevät kuljettajat ja mahdollisuuksien mukaan itse linjalle myös pyörimään.