Sm3, mitä busseja aiot kartassasi käyttää 9900:n lisäksi, kun tuo Liaz ei ilmeisesti toimi AI-liikenteessä?
En osaa vielä sanoa, ilmoittelen kyllä kun tiedän. NL202 tai Solaris todennäköisesti. Vertailen noita vähän...
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Sm3, mitä busseja aiot kartassasi käyttää 9900:n lisäksi, kun tuo Liaz ei ilmeisesti toimi AI-liikenteessä?
En osaa vielä sanoa, ilmoittelen kyllä kun tiedän. NL202 tai Solaris todennäköisesti. Vertailen noita vähän...
NL202 on vastaus. Eli kartalla kulkisi siis Volvo 9900 ja NL202. NL202 korvataan kun jokin uusi hyvin tehty katuri valmistuu (7700, 8500 tms).
Karttani teko jatkuu kun 9900 julkaistaan, jotta tiedän miten se kulkee ennen kuin teen mitään jyrkkiä nousuja tai laskuja taikka ahtaita käännöksiä karttaan.
Se kulkee hyvin, sillä onhan se B11R, joka on aika ärhäkkä pätkänä.
On ainakin siinä versiossa NL202:sta, joka mulla on.Onko missään bussissa vakionopeudensäädintä? Tai onko moinen edes mahdollista OMSIssa?
Tottakai varmasti ärhäkin 450hv. :lol: Ja etkö ole muka nähnyt kuvissa kuskin penkissä sijaitsevaa i-shiftboxia?Tuota alustaa saa 330hv, 370hv, 410hv tai 450hv moottorilla. Tiedätkö mikä noista? Ja mites vaihteisto, Volvo I-Shift?
Tottakai varmasti ärhäkin 450hv. :lol: Ja etkö ole muka nähnyt kuvissa kuskin penkissä sijaitsevaa i-shiftboxia?
Volvo 8500 näyttää tällä hetkellä tältä.
Kaukaisempi kuva Volvo 8500:sta
Tämmöinen se tulee olemaan:
Volvo 9900 4x2 B11R
D13C, Teho: 368 kW / 500 hv, Vääntömomentti: 2500 Nm.
I-shift.
En ole. Nuo tiedot olivat muuten sitten meidän Volvo 9900sta jos joku käsitti väärin.Oletko päässyt kokeilemaan 8500:aa?
Tämmöinen se meidän oma Volvo tulee olemaan:
Volvo 9900 4x2 B11R
D13C, Teho: 368 kW / 500 hv, Vääntömomentti: 2500 Nm.
I-shift.
Kaukaisempi kuva Volvo 8500:sta
Tämmöinen se meidän oma Volvo tulee olemaan:
Volvo 9900 4x2 B11R
D13C, Teho: 368 kW / 500 hv, Vääntömomentti: 2500 Nm.
I-shift.