Palomaa
Suljettu tunnus
- Liittynyt
- 4 Tammikuu 2012
- Viestit
- 1,178
Eikö tuo alusta ole B13R, jos kerran moottori on tyyppimerkinnältään 13litrainen :shock:
Ei ole telivehje, ihan tehokas pätkä vain.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Eikö tuo alusta ole B13R, jos kerran moottori on tyyppimerkinnältään 13litrainen :shock:
Ei ole telivehje, ihan tehokas pätkä vain.
B13R- alustaa saa myös kaksiakselisena.
Eikä saa? B13R on telialusta pelkästään Volvon sivujen mukaan. B11R saa sekä telinä että pätkänä.
Ellei ole muutoksia tapahtunu.
Ahaa, viimeksi kun katsoin niin löysin B13R:ää vain telinä, ja silti tuohan on Volvo 9700.Viime vuodesta (2011) saakka saanut.
Yksi lähde:
http://www.nccreativegroup.com/media-centre/hollinshead-take-first-volvo-2-axle-b13r/
Ahaa, viimeksi kun katsoin niin löysin B13R:ää vain telinä, ja silti tuohan on Volvo 9700.
Mutta eikös noillakin luvuilla ole jotain merkitystä?
Epäilen vahvasti että B13R:ää saa siltikään pätkänä, ellet löydä virallista tietoa muuta kuin tuon.
Menee nyt pahasti ohi aiheen mutta:...ja silti tuohan on Volvo 9700.
Epäilen vahvasti että B13R:ää saa siltikään pätkänä, ellet löydä virallista tietoa muuta kuin tuon.
Suomeen on toimitettu tänäkin vuonna aika monta 2-akselista B13R:ää...
Onko nyt alustana virallisesti siis B13R myös tässä OMSI Volvossa?Aa, enpäs ollut vain hoksannut tuolta katsoa.
Tätä pohdin itsekkin viime viikolla:Miksi kukaan ei ole tilannut yhtään 9900:sta?
8500:ssa pitäisi kyllä saada ovet auki viiksestä sekä napeista. :lol:Laatua yritetään tehdä, mutta priimaa tuppaa tulemaan, molempien Volvojen osalta...
Saako 8500:ssa ovet auki viiksestä?
Onko nyt alustana virallisesti siis B13R myös tässä OMSI Volvossa?
Tätä pohdin itsekkin viime viikolla:
http://jlf.fi/f25/6807-volvo-9900-suomessa/
Minusta on kyseessä todella hieno auto, mitenköhän kukaan ei ole vaan päätynyt siihen vaan pienempään 9700seen.
Niinhän se on, 9900 on "luksusbussi" kun taas 9700 on vähän linjaliikenteen puolta, eihän 9900:sta ole missään liikennekäytössä, vaan Tilausajo-meiningillä, aika kallis bussi pelkkään Tilausajoon, joten sen oletetaan olevan se syy.Selittäisiköhän hinta tämän asian.. Ymmärtääkseni 9900 -malli on huomattavasti hinnakkaampi 9700:een verrattuna, ettei niitä ainakaan uutena kannata suomalaisyrittäjien ostaa.
Ei ole skriptejä tehty joten siitä tulee sitten olemaan se B13R, ylitehoinen pätkä. :lol:
Äänet nauhoitan 9700:sta koska ovat aika lailla samaa luokkaa, syystä että koska meillä ei ole niitä 9900sia täällä.
Minusta on kyseessä todella hieno auto, mitenköhän kukaan ei ole vaan päätynyt siihen vaan pienempään 9700seen.
Kyllä on pakko sanoa, että onpas hieno väritys! Taidan lisää sen tulevaisuuden maalaus-listaan, noita B13R-alustalla olevia ei ole paljon linjaliikenteessä joten se voi käydä hankalaksi. Voi olla että tulee aika vaikea projekti saada juuri tuolta alustalta äänitettyä, varsinkin vielä tyhjässä bussissa. Rahaa en omista niin paljoa että voisi vuokrata päiväksi Volvo 9700HD:n ja äänitellä ääniä.Pitääpi ruveta puhumaan ylitehoisesta pätkästä tulevaisuudessa. :lol:
Muista nauhoittaa äänet semmoisessa autossa jossa on tuo B13R alustana. Luulisin että on paras äänittää moottorin äänet bussin takana istuessa, ja ulkoäänet bussin perän vieressä ulkona ja kaikki tämä tyhjässä bussissa (lieneekö mahdollista...). Nauhoita myös kaikki kojepöydän äänet.
JepMielummin jostain Volvo 9700:sesta kuin SD202-äänet. :lol:
Yksi maalaustoive lisää tuohon bussiin:
Eskelisen Lapin Linjat
http://linjuri.1g.fi/kuvat/Eskelinen/+TPZ-946+(1),+Eskelisen+Lapin+Linjat+Oy.JPG?img=medium
http://linjuri.1g.fi/kuvat/Eskelinen/+TPZ-946(22)Eskelisen+Lapin+Linjat+Oy.JPG?img=medium
http://linjuri.1g.fi/kuvat/Eskelinen/HTF-609+c.JPG?img=medium