Mun on jotenkin vaikea nähdä että tämä Onnibusin vuororumba ei johtuisi Koiviston Auton roolista taustalla. Maakunta- ja seutuliikenteessä iso toimija käyttää ostamaansa menestyksekästä intercity-yhtiötään ja sen luotettavaa brändiä laajentaakseen sydänalueelleen maakunta- ja seutuliikenteeseen, jonka kustannuksella aiemmin rakennettu, kiitettävänä pidetty intercity-toiminta sakkaa.
Nyt kun katsoo
reittikarttaa, niin Satakunta ja Itä-Uusimaa näyttää suorastaan kaoottiselta M, F, S, V jne. vuoroineen. Megassa tuntuu olevan vielä selkeä "kaukoliikennebrändi" mutta en yllättyisi, jos siihen tuodaan Flexin kaltaista paikallispullaa.
Tuntuu että Suomen bussiliikenteessä ollaan/on palattu takaisin lähtöpisteeseen, jossa Onnibus on uusi Matkahuolto joka yrittää koordinoida kaikkea keskuskaupunkiyhteyksistä pendeliyhteyksiin. Svekomaanini ei ole koskaan halunnut niin paljon länstrafikia kuin nyt.