En viitsinyt pistää aiheen vierestä minnekään ketjuun, enkä jatkaa noita vanhoja ketjuja, joten päätin avata uuden. Itse asiahan minulla ei ole kovinkaan suuri, mutta mitäköhän on tapahtunut koskilinjojen bussille #15 (Wiima K202, vm 1992)? Aiemmin tämä kulki linjaa #39 kohtuullisen paljon, eli melkeinpä joka päivä. Viimeisimpien havaintojen mukaan tätä vuoroa kulkee #9 (Wiima K202, vm 1989). Tämä #15 eroaa aikasen paljon Oulun muista laatikoista, tässä ilmeisesti takaosa täysin penkitön -> loistava ruuhkavuoro, sekä penkit ovat sinisiä kuppipenkkejä (Verhoilu sama mitä mm. Carrus Vega L:ssä Koskilinjoilla). Tavallisestihan Oulun wiimoissa on punaisia "pehmeitä" penkkejä.
Asiasta seitsemänteen, aika moni oululainen laatikko on vm. 1989, joten Laatikon uran loppu alkaa häämöttää. Tulee aika mielenkiintoinen tilanne, koska ruuhkavuoroille ei taida olla enää mitään bravuuria tämän jälkeen? Varmaankin Ouluun pitää hankkia vähän isompia busseja, meinaan ei taira Scalojen tai Volvo 8700LE:n kapasiteetti riittää ruuhkabusseiksi, varsinkaan kun näissä ei käytännössä voi seistä olemattomalla takasillalla. Eli mites te busseista enemmän tietävät, onko tämmöistä uutta ruuhkabussibravuuria tulossa?
Asiasta seitsemänteen, aika moni oululainen laatikko on vm. 1989, joten Laatikon uran loppu alkaa häämöttää. Tulee aika mielenkiintoinen tilanne, koska ruuhkavuoroille ei taida olla enää mitään bravuuria tämän jälkeen? Varmaankin Ouluun pitää hankkia vähän isompia busseja, meinaan ei taira Scalojen tai Volvo 8700LE:n kapasiteetti riittää ruuhkabusseiksi, varsinkaan kun näissä ei käytännössä voi seistä olemattomalla takasillalla. Eli mites te busseista enemmän tietävät, onko tämmöistä uutta ruuhkabussibravuuria tulossa?