Mitäs matalakalustoa Elimäellä nykyään sitten on?
Jaa-a, heitit erittäin hyvän kysymyksen. Pakkohan niillä on olla, kun voittivatkin. Joku asiasta tietävämpi voisi vastata tähän kysymykseen.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs matalakalustoa Elimäellä nykyään sitten on?
Mitäs matalakalustoa Elimäellä nykyään sitten on?
Mitäs matalakalustoa Elimäellä nykyään sitten on?
Niin onko Kouvolassa ollut puhetta taajamajunien integroinnista yhteiseen lippujärjestelmään? Tampereella se toteutuu ensi vuodesta alkaen.
Se on lähinnä sopimustekninen asia, johon saadaan lähikuukausina toimivat mallit Tampereen ansiosta, jotka voidaan melkein copy+pastee Kouvostoliittoon ja muuallekin.Sen verran "isompi" juttu varmaan
Se on lähinnä sopimustekninen asia, johon saadaan lähikuukausina toimivat mallit Tampereen ansiosta, jotka voidaan melkein copy+pastee Kouvostoliittoon ja muuallekin.
Kotka, Kouvola, Lahti, Hämeenlinna ja ehkä Savonlinna ovat Tampereen ohella potentiaalisimmat seudut, jossa lippuyhteistyöstä olisi hyötyä.
Parahin Товарищ Рыыппё!Valaisisitkos, oi, toveri, miten Tampereelta saadaan hyvä malli, mutta Helsingistä ei ole saatu? Menee ohi, ei ymmärrä.
Parahin Товарищ Рыыппё!
Helsingradin oblastin toimivaltainen viranomainen on muita toimivaltaisia viranomaisia tasa-arvoisempi, joten he saavat tilata omaa электричка-liikennettä nykyisen viisivuotissuunnitelman päätyttyä 31.12.2017 (gregoriaanisen kalenterin mukaan).
Коувосоюз ja muut toimivaltaiset viranomaiset sen sijaan ovat toistaiseksi riippuvaisia Valtiollisen Rautatiekombinaatin (LVM+LiVi+VR) palveluksista ja siten näille alisteisia. Ne voivat toki unilateraalisesti päättää allekirjoittaa maksusitoumuksia VR:lle seutulippuproletariaatin junamatkustusoikeutta vastaan. LVM on yhdessä VR:n kanssa sopinut, että jälkimmäisen on hyväksyttävä kaikki standardinmukaiset seutu- ja kaupunkiliput, mikäli seudullinen viranomainen päättää laajentaa niiden voimassaolon myös juniin.
Viranomaisteknisestihän Helsingin lähiliikenne on eri asia kuin Riihimäen pohjoispuolinen ja Lahden itäpuolinen taajamajunaliikenne, koska jälkimmäinen on VR:n omaa ja LVM:n ostamaa kaukoliikennettä. Niistä on sovittu eri sopimuksilla.
---------- Viesti lisätty kello 0:16 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu kello 0:00 ----------
Mitä siinä sopimuksessa tarkalleen lukee:
Liikenteenharjoittaja sitoutuu myös ottamaan käyttöön ja hyväksymään liikennevälineissään toimivaltaisten seudullisten viranomaisten integroitujen lippujärjestelmien käytön kyseisen toimivaltaisen viranomaisen toimialueen sisällä. Edellytyksenä yhteiskäyttöisien matkalippujen käytölle on, että lippujärjestelmässä käytettävä matkakortti noudattaa ISO 14443-standardia ja lippujen hinnoittelu, myynti, tarkastustoiminta ja liikenteenharjoittajille toimitettavat raportit myynnistä ja toteutuneesta matkustamisesta sekä tilityksistä toteutetaan yhdessä sovittujen toimintamallien ja periaatteiden mukaan tapauskohtaisesti. Tavoitteena on, että edellä mainituissa toimintamalleissa noudatetaan valtakunnallisia yhteiskäyttöisiä malleja. Liikenteenharjoittajalla on velvollisuus kehittää lippu- ja myyntijärjestelmiään siten, että kehitystyö tukee yhteiskäyttöisyyttä.
http://www.rautatiematkustajat.fi/VR_osto.pdf
Onkos tuosta Vestistä tietoja mistä tullut ym. ? Ja tuleeko lisää vai pärjääkö tuolla ?
Onkos tuosta Vestistä tietoja mistä tullut ym. ? Ja tuleeko lisää vai pärjääkö tuolla ?
Ettei vaan olis Turkubusin kautta tullut kuten niin moni muukin Elimäen Liikenteen auto. Alkuperä tuolla Vestillä lienee sama kuin Turussa ja Porissa pyörivillä autoilla.
... Alkuperä tuolla Vestillä lienee sama kuin Turussa ja Porissa pyörivillä autoilla.
Näinpä hyvinkin, välittäjätietoja en tosin kysellyt.
Trafi-puhelintiedon perusteella auto on Trondheimissä vaikuttanut ex-Team Trafikk 855/UA24775, Scania L94UB #1849271/Vest Center L #3313 vuosikertaa 2004.
Elimäen Liikenteellä on lokakuun alusta alkaen sovittuja töitä toisellekin matalalattiabussille: en tiedä millainen on, mutta tämän sisarautoa voisi veikata.