- Liittynyt
- 30 Toukokuu 2024
- Viestit
- 287
Sepäs hyvä. Saamme ehkä alkuperäistä jokeri kalustoa liikenteeseen.KAH on korvaavan liikenteen sopimuksen 31.7-1.9.2025.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Sepäs hyvä. Saamme ehkä alkuperäistä jokeri kalustoa liikenteeseen.KAH on korvaavan liikenteen sopimuksen 31.7-1.9.2025.
No joo oikeassa olet. Tarkoitin lähinnä runko scaaloja,voihan noitakin ehkä jostain saada. Eiköhän niitä tule, sillä 99v:llä ei ole ollut jokainen runko scala. Sitä paitsi olihan raidejokerin korvauksessa sinisiä busseja paljon Nobinalta vuosi sitten.Alkuperäistä?
Nämä vuosituhannen alkuvaiheen vihersiniset vai?
Näytä liitetiedosto 9998
Jos uuden runkovärin Scaloja meinaat, eihän niitäkään ole kuin muutamia KAH:lla. En toki tiedä saataisiinko niitäkään 99V:ltä vapautettua.
Tähän liittyen, eikö siltarempan korvaus onnistuisi helpommin jos Laajasalon ratikan jatkaisi Herttoniemen asemalle asti? Ei luulisi ainakaan katujen leveydestä olevan kiinni.
Mikä ton 808:n idea on?Voisin kuvitella, että tuo olisi tehokkaampaa, koska niille alueille Laajasalossa, joita raitiovaunu palvelee, tulee menemään melkoinen bussiarmada, jotta kaikilta alueilta on tiheä ja vaihdoton yhteys Herttoniemen metroasemalle.
Näytä liitetiedosto 9999
Eli jos raitiovaunu kulkisi Herttoniemen metroasemalle, linjoja 87 ja 88 ei tarvitsisi ajaa.
Pienkalustolinja, joka kuljettaa ruotsinkielisiä koululaisia uuteen opinahjoonsa Kruunuvuorenrantaan. Sivutuotteena tuo liityntäyhteyden Jollaksesta linjalle 11 Pasilan suuntaan.Mikä ton 808:n idea on?
Jos 87 ja 88 eivät ajaa, ei ole vaihdoton yhteys Kruunuvuorenrannan, Kaitalahden ja Herttoniemen välillä.Voisin kuvitella, että tuo olisi tehokkaampaa, koska niille alueille Laajasalossa, joita raitiovaunu palvelee, tulee menemään melkoinen bussiarmada, jotta kaikilta alueilta on tiheä ja vaihdoton yhteys Herttoniemen metroasemalle.
Näytä liitetiedosto 9999
Eli jos raitiovaunu kulkisi Herttoniemen metroasemalle, linjoja 87 ja 88 ei tarvitsisi ajaa.
Jos 87 ja 88 eivät ajaa, ei ole vaihdoton yhteys Kruunuvuorenrannan, Kaitalahden ja Herttoniemen välillä.
Tähän liittyen, eikö siltarempan korvaus onnistuisi helpommin jos Laajasalon ratikan jatkaisi Herttoniemen asemalle asti? Ei luulisi ainakaan katujen leveydestä olevan kiinni.
Kruunuvuorenrantaan pääsee ratikalla ja Kaitalahteen harvemmin kukaan kulkeekaa ja jos meniskin nii Haakoninlahdenkadulla voi jäädä ja kävelläJos 87 ja 88 eivät ajaa, ei ole vaihdoton yhteys Kruunuvuorenrannan, Kaitalahden ja Herttoniemen välillä.
Korjataan kirjoitusvirhe reilun vuoden takaa. Linjan 15 vaunut ovat MLPRV1:siä, kakkosia tuli Helsinkiin vasta reilu vuosi tuon siteeratun tekstin kirjoittamisen jälkeen, ja nekin muuhun kuin Raide-Jokerin liikenteeseen.Ei linjan 15 MLPRV2-vaunuissa tosiaan matkustajatiloissa ole lämpötilaan liittyviä ongelmia - paitsi päätepysäkeillä vaunun ohjaamoa lähimmän oven luona, koska ovi on päättäreillä todella usein auki - pakkasillakin.
Positiivinen ongelma kylläkin, mutta joskus tuntuu että vaunuissa olisi liiankin tehokas ilmastointi. Kesällä saattaa tulla t-paidassa vilu ratikassa.Korjataan kirjoitusvirhe reilun vuoden takaa. Linjan 15 vaunut ovat MLPRV1:siä, kakkosia tuli Helsinkiin vasta reilu vuosi tuon siteeratun tekstin kirjoittamisen jälkeen, ja nekin muuhun kuin Raide-Jokerin liikenteeseen.
Positiivinen ongelma kylläkin, mutta joskus tuntuu että vaunuissa olisi liiankin tehokas ilmastointi. Kesällä saattaa tulla t-paidassa vilu ratikassa.