Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
6.4.
ARTIC 466 ensimmäisellä linjan 6 vuorolla Eiranrantaan (5:14 Sumatrantieltä).
ARTIC 406 ensimmäisellä linjan 7 vuorolla poikkeusreitillä Hietalahteen (5:12 Sumatrantieltä).
Itse asiassa kuljetus oli saapunut jo perjaintai-iltana. Rautatieharrastajien kuvagalleriassa vaunut.org on kuva vaunun ollessa miltei määränpäässään.
Tampereellakin on tosin lykätty matkustajille avointa liikennekokeilua koronan takia. Voi olla, että HKL ei uskalla luvata liikennetestausta kesäksi, kun ei ole takeita pandemian tilanteesta silloin. Vaikka tapausmäärät olisivat alhaiset on silti riskinä yleinen paheksunta järjestäjää kohtaan, jos testauksen takia sattuu enemmän porukkaa vaunuun ja se saa huomiota.
(Vaikka en ole nyt varma, löytyykö yhtään linjaa, jota voisi koko matkaltaan ajaa tuolla uudella vaunulla.)
Mitenkä vaunun paino vaikuttaa siihen, että sillä ei voisi liikennöidä Hesan katuja? En nyt pääse jyvälle.Pysäkkipituudet tulevat vastaan jossakin kohtaa jokaisella linjalla, monilla linjoilla myös vaunun massa/akselipainot (silloin kun siinä on matkustajia).
Mitenkä vaunun paino vaikuttaa siihen, että sillä ei voisi liikennöidä Hesan katuja? En nyt pääse jyvälle.
Aika moni katuosuus rajautuu pois, jos Hämeentiellä olevan Junatien ylittävän sillan tai Mannerheimintien ja Kaivokadun risteyksessä olevan jalankulkutunneliverkoston päältä ei voi ajaa.
Aika moni katuosuus rajautuu pois, jos Hämeentiellä olevan Junatien ylittävän sillan tai Mannerheimintien ja Kaivokadun risteyksessä olevan jalankulkutunneliverkoston päältä ei voi ajaa.
Osaatko sanoa, tuleeko 601 kuitenkin matkustajaliikenteeseen esim. Kuusitien ja Kolmikulman välille, kuten joskus oli aikomus?